Plži
Můžeš mít buď Okružáky nebo Kružníky... A na fotce máš Okružáky
A neřekl bych, že mají v plánu se sežrat...
Nejsem si jistý do jakého vlákna napsat tohle věstí asi to že budu mít malé Okružníky že? Nehodlají se pojídat asi navzájem
Starší reakce
Ne, ani na tebe. Bylo to myšleno tak obecně, jak jen to je možné myslet obecně, tedy tak, že případné odpovědi na úplně první dotaz Morticie bych (já osobně) bral s rezervou...
Ano, to bylo myšleno na mě. Já ale (snad jen kromě těchto stránek) nejsem v akvaristice začátečník.
Ale já teď vůbec neřeším ampularie, ale plovatky a asolene.
Ampulárky jem měla jen hodné, té žravé se vyhýbám. I když se nesmí prodávat, v nabídce už jsem ju viděla.
Ano, ale jedna je hodnější.
Takže žerou obě dvě...
Morticia napsala: Žádná moja ampulárka nežrala rostliny, asi stíhám přikrmovat
Ony jsou dva druhy, jeden žere, druhej nežere. Z hlavy je nepojmenuju, ale dá se to vygooglit...
Jo tak to je vpohodě.Taky tak krmím.
Přikrmuju jak si vzpomenu. Někdy 1, někdy 2x týdně, někdy nenechám.
JJ,až potom jsem si to prečetla...Ja myslela na Clithona...
Když nebudeš překrmovat, tak se ničeho opravdu bát nemusíš.
Dotaz ohledně žraní rostlin byl na plovatky, ty ampulárkovité nejsou, ale reaguju na jejich popis zde v atlase.
Mezi ampule patří Asolone. Mám den a zatím se zahrabala do štěrku. Žádná moja ampulárka nežrala rostliny, asi stíhám přikrmovat.
Planorbella: takže se snad nemusím bát.
To bude podobné jako u okružáků.
Pokud jsou ampularkovití tak každopadně rostliny žrát budou..To je jak šnek zahradní ..takový záškodník..
A žerou teda rostliny a kazí vodu?
Já vím, i ulitu točí na druhou stranu. To nebylo myšlený na tebe
Mrknu na prezantačku, máš-li.
Levatky mám take a vypadají opravdu jinak. Plovatky jsou větší a mají jiná tykadla.
Řekl bych, že spousta lidí nerozlišuje mezi Levatkou a Plovatkou...