Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Tlamovci - chov

 

NápovědaFórum » Akvarijní ryby » Druhy ryb - chov 

Akvaristik.eu

Přejít na předchozí stránku 19 Přejít na další stránku   1  
Tlamovci - chov
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 1   06.02.2009 23:38 pavkyc – Re: wladys
ne proč
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 1   06.02.2009 23:38 Muž wladys [291] - Cichlidy
pavkyc napsal: jelikož jsem amatér a od rodičů jsem dostal kulovité akvarko s objemem 8-10 l

..to jako má být provokace? hmm
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 1   06.02.2009 22:42 Muž Jammes [72] - Afrika
Přesně o tomhle se tu psalo na začátku , chovat pár L. yellow je špatně, nejsou to párové ryby. V jak velkém akva ryby jsou?
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 1   06.02.2009 20:07 Pavkyc – Pomoc
Dobry den, potřeboval bych radu. Začínám chovat labidochromis yellow a mam 2 rybky samce a samici a už po druhé se mi stalo že mi samec zemřel a samice pořád žije, můžete mi poradit proč zemřel?

Starší reakce

 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 1   24.01.2009 11:53 Muž wladys [291] - Cichlidy – Re: Mickey
Aulonocary by šly,ale barevně jsou zajímaví jen samci.Navíc míchat více druhů aulonocar do jedné nádrže není dobré...opět k vůli křížení.Máš velkou nádrž....co takhle nějaké Utaky(Copadichromisy,Placidochromisy,Protomelasy) ;-)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 1   24.01.2009 01:35 Muž Romy [1822] - Cichlidy – Re: Mickey
Míchat Amazonii a Malawi není vhodné díky vysokému rozdílu pH a vodivosti.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 1   24.01.2009 01:20 Muž Mickey [6]
Mickey napsal: Bílý jsou Lab. chisumulae,žlutý Labidochromis c. yellow,oranžový lab. hagi(hongi?) var.orange ale u něho nevim název přesně,samec teď ze začal zbrvovat zr předu do černa a ne zmodral.

Tzn. doplnit ryby o nějaký jiný druh. Bílý bych nechal ve 200l