Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Silikon

 

NápovědaFórum » Technika » Akvária 

Akvaristik.eu

Přejít na předchozí stránku 13 Přejít na další stránku   1  
Silikon
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   31.03.2008 12:33 Žena Naďa [33]
Jsem začátečník a taky jsem dostala staré akvárko, ale bylo mi řečeno, že když v akvárku není víc jak 4 roky voda, tak je to špatné a lepit se nevyplatí. Máme nové, staré tekoucí ve sklepě.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   31.03.2008 12:15 pentS – Prelepeni akvaria silikonem
Zdravim mel bych dotaz prinesl sem si od kamarada nove akvarium rozmery 94x45x45tusim ale uz ho mel hodne dlouho bez vody tim myslim nekolik cca 5-10 let je jeste lepeny bilim a starou technologii ma jeste jedno a v tom ma zase ryby a porat mu drzi zajimalo by me jaky je postup pri naplnovani kolik naplnit jak dlouho pockat a treba dolit uplne atd. Ale hlavni dotaz je ze premyslim co kdybych koupil cerny silikon na akvarka a jen na vnitni spary pridal ten novy cerny abych ho spevnil nebudou spolu nejak ty silikony reagovat nebo neuskodim tomu jeste vic diky za rady

Starší reakce

 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   23.01.2008 08:24 Berni – Re: Skácel
Tak ten sklenář se k tomu nakonec postavil velmi férově. Byl ochotnej, hned ten den ještě večer přijel. Protože už na akvárku nebylo nic vidět, tak jsem mu ukazoval fota. Říkal, že by to nemělo být nic vážného ale pro klid mé i jeho duše mi pro jistotu vlepil nahoru doprostřed akvárka ještě jednu příčnou výztuhu... Takže doufám že je to happyend :-) Teď už řeším takové ty běžné starosti s řasou a rybičkama co druhejm okusujou ploutve.......

Starší reakce

 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   08.01.2008 21:49 Muž TomášB [12]
taky by mě zajímalo spim
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   08.01.2008 21:05 Skácel – Re: Berni
Tak jak se k tomu postavil ten sklenář? Byl se tedy na to podívat?