Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Závojnatky - nemoc

 

NápovědaFórum » Nemoci  

Přejít na předchozí stránku 3 Přejít na další stránku   1  
Závojnatky - nemoc
Pro přesnější a rychlejší určení nemoci a její příčiny je vhodné k dotazu přidat fotku.
Doplňující informace o akváriu, např. zda jde o zaběhlou nebo čerstvě založenou nádrž, něco o údržbě (jak často je měněna voda, čištěn filtr) také pomohou.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   13.05.2018 10:08 _hrivnacka_ Re: afc1886
Fotka k příspěvku A takhle leží celý den kromě toho že se občas jde nadechnout na hladinu
 
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   13.05.2018 10:04 _hrivnacka_ Re: ctibum
Jinak jsem úplný začátečník takže beru každou dobrou radu :-)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   13.05.2018 10:03 _hrivnacka_ Re: ctibum
ctibum napsal: Psal jsem ve zprávě, že bez té prezentace to nepůjde... ;-) akvárko je asi 10l bez filtru čistím každý týden nebo co 4 dny
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   13.05.2018 08:41 R Muž afc1886 [14704] Re: _hrivnacka_
Tak třeba bude opravdu problém v kvalitě vody. Jak je velké akvárium a jak často a jakým způsobem probíhá údržba? Ideální by bylo vytvořit prezentaci akvária a nebo dej tady aspoň fotku celého akva.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   13.05.2018 08:32 _hrivnacka_ – Závojnatka
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, mám 3 závojnatky. Už asi pul roku žijou úplně pohodový život. Jenomže teď mi poslední asi 3 dny jedna z nich pořád plave u dna. Stojí na místě vůbec se nehýbe a ani nežere. Nevíte někdo co s ní je? Jinak dvě další jsou úplně v pohodě (plave po akvarku vždy jen když je vyčištěná voda, na druhý den už zase leží u dna, nevím čím to je)

Starší reakce

 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   04.05.2018 19:27 pavel1234 Re: Klára