Kančík - chov
Takhle,mám spíš namysli to,jestli k nim můžu ještě něco přidat...vím že velikostně je ta nádž nic moc... Pokud by si ta nová ryba (ideálně cichlida
)ďobla do potěru,byl by to velký bonus
Dalším limitem je to že mám tvrdou vodu a co se týká cichlid jsem začátečník,takže asi tak
Ale pokud to nepůjde, tak to rozhodně lámat přes koleno nebudu...
Hřebenáč se mi moc líbí..
Jen co zajedu nové akv.(ještě asi týden),půjdou tam,než dorostou do velikosti aby mohli jít do světa..
No jo, už jsou na ně velký.. nedávno se to řešilo u skalár... je čas něco udělat s dětmi... proto je ta disharmonie u jinak skvělých rodičů...
0 19.11.2015 17:35 RAP Někdy může pomoci přidání nepřátelských ryb. Největšími predátory potěru bývají malé rybky, které rodiče nepovažují za nebezpečí.
Hřebenáče se budou hlídat do doby, než přestanou s péčí o mladé.
Napadá mě jen
rybicky.net/atlasryb/hrebenac_reganuv Potěr likviduje a když jim dáš trubky na schovávání, tak jim snad cuttleri neublíží. Akorát asi budou dost zalezlí.
To akvárium je malé na nějaké ryby, co by byly schopné konkurovat Cuttlerkám.
Právě že jako rodiče fungovali skvěle,samec samičku neodháněl a bylo krásný pozorovat jak spolupracujou při hlídání mladých. Pak zničehonic samička stratila zájem a dva dny po ní i samec. Jsou to moje první cichlidy tak se učím a jsem trochu vyplesklej.
Jj,Vaše rady si pamatuju a řídím se jimi,ale tady je to naopak..Samice jde po samci,ten o ní nejeví zájem.Samička si vybagrovala jámu mezi dvěma kameny pod kořeny anubiasu a trůní v ní.Když kolem proplouvá samec tak vyjede,prožene ho a zase se schová. Nemyslím si že by jí samec vyhledával...Jinak mladých už si nevšímá ani jeden z nich,jsou rozplavaný po celý nádrži, mají asi 1 cm i s ocasem. To že by akarky řezaly jsem si taky myslel:( Nějaká jiná ryba k nim?