Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Agresivita ryb

NápovědaFórum » Akvarijní ryby  

Akvaristik.eu

Žádná předchozí stránka 1 Přejít na další stránku   1  
Agresivita ryb
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 1   26.05.2022 19:24 R Muž romant [27890] Re: Mark
Třeba studiem před pořízením. Zdejší atlasy jsou vcelku rozsáhlé a jde zde velmi rychle dohledat požadovaná informace. Zaklínání začátečníkem není na místě. :-)
Edit: rybicky.net/atlasryb/cichavec_modry
Edit: Ty ryby vrať do akvaristiky kde jsi je koupil a nebo je někomu daruj, jinak příjdou úhyny.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   26.05.2022 19:04 Muž Mark [0] - začiatočníkRe: MARTIN HORÁK
Tak jsem začátečník, jak mám asi vedet že to je zle??
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   26.05.2022 19:03 Muž MARTIN HORÁK [819] - Na prvním místě anubiasy. Jinak miluji americké cichlidy.Re: Mark
3 čichavce modré v 37 litrech? Jako toto je vtip?
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 3   26.05.2022 19:02 Žena Silviebaris [2243] Re: Mark
Koupit větši akvárium,je to pro ně malé .. ;-)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   26.05.2022 19:01 Muž Mark [0] - začiatočník
Prosím. Jsem začátečník v akvaristice, a vlastním 3 čichavce modré v 37,5l akváriu. Jeden čichavec je mladší a menší ako ty dva, a jeden s tech větších neustále útočí na obe rybky. Dostatečne je kŕmim a starám sa o ňe, ale nedelá to vúbec nic. Co bych s tím prosím mohl delat? :-O :-O

Starší reakce

Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   20.05.2022 21:36 Muž Adzo [3] Re: Radek87
Myslím,že ak neprídu do nádrže ako prvé,tak sú v pohode. Sú to živé rybky,ktoré pekne oživia akva. Maximálne v deň trenia trochu naznačia ostatným útok,ktorým aspoň rozhýbu statické ryby.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   19.05.2022 17:29 Muž Lojza007 [453] Re: Radek87