Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Mohou být tyto rybky spolu?

 

NápovědaFórum » Akvarijní ryby » Výběr ryb / Hodí se tyto rybky k sobě? 

Akvaristik.eu

Přejít na předchozí stránku 65 Přejít na další stránku   1  
Mohou být tyto rybky spolu?
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   01.10.2009 18:48 paul – snášení
Dbrý den já mám 5 rájovců a 4 ancitrusi nevíte někdo jaké bych k nim mohl přidat rybičky hmm děkuji předem akvaristice zdar s pozdravem Pavel

Starší reakce

 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   28.09.2009 12:33 Muž Jurasek [137] – Re: tereza
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   28.09.2009 08:05 tereza – PROSÍM O RADU
DOBRÝ DEN,POTŘEBAOVALA BYCH OD NĚJAKÉHO ZKUŠENÉHO AKVARISTY PORADIT JAK ZAŘÍDIL RŮZNORODÉ A BAREVNÉ AKVÁRKO-60LT-JAK KOMBINOVAT RYBKY,ROSTLINY,ATD....JSEM UPLNÝ ZAČÁTEČNÍK.DĚKUJI ZA POMOC MATESOS@CENTRUM.CZ tone
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   27.09.2009 06:59 Jechová – Black Molly a Betta
Dobrý den, chci se zeptat, než si pořídím Bettu, jestli se snese s Black Molly??

Starší reakce

 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   04.09.2009 19:27 Muž Semtex [1197] - Labyrintky – Re: Míša
Nevidím v tom problém. Sám to mám podobně.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   04.09.2009 16:45 Míša – Mohou být tyto rybky spolu?
Prosím o radu jestly mohou byt tyto rybky společně
Bojovnice pestrá
Neonka červená
Parmička červenoocasá
Mám 180L aqua..

Starší reakce

 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   18.08.2009 18:12 rogosak
dobře,díky za radu.A kolika litrové akvo potřebuje chlapík?
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   18.08.2009 17:35 callito – Re: rogosak
nevim,ale mě se ta kombinace už tak zdá přešvihlá do 56 litrů
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   18.08.2009 17:15 Bexi
on by ten červor mohl vyrůst do půl metru