Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Čichavec - rozmnožování, odchov

 

NápovědaFórum » Akvarijní ryby » Množení ryb 

Akvaristik.eu

Přejít na předchozí stránku 4 Přejít na další stránku   1  
Čichavec - rozmnožování, odchov
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   16.12.2013 16:27 Muž TomaPetra [1] Re: TomaPetra
Fotka k příspěvku
 
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   16.12.2013 16:26 Muž TomaPetra [1] Re: KarlosS
Fotka k příspěvku jj jsem. Tady jsou dvě fotky , jedna je kde jsou oba dva a druhá kde má už větší bříško
 
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   16.12.2013 16:19 Muž KarlosS [1219] - labyrintky, halančíci, krevetky, rostlinyRe: TomaPetra
koukám, že jsi sokolovák, já jsem z chodova:-)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   16.12.2013 16:16 Muž TomaPetra [1] Re: KarlosS
Půst jsem skusila nic, chová se úplně normálně jako ostatní.Nedávno jsem asi rozbil i hnízdo,jelikož jsem začátečník , tak jsem o tom nic nevěděl.mám plovoucí rostliny a mezi nimi byli samé bubliny.Ted ten čichavec pořád doráží do druhého,netuším zda se jedná o samce a samičku.pořád do něj jakoby kouše a snaží se třít,ale ten druhý pořád utíká a občas zůstane.Přijde mi to divné.Dám sem foto
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   16.12.2013 16:12 Muž KarlosS [1219] - labyrintky, halančíci, krevetky, rostlinyRe: TomaPetra
myslím že nemůže. Jestli není jen přežraná, zkus dát půst a vysleduj to.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   16.12.2013 15:42 Muž TomaPetra [1] – čichavci rozmožování
Potřeboval bych poradit, může se pářit mofrý čichavec s perleťovím? Na samičce se postupem času zvětšuje boule pod hlavou z obou stran a roste pomalu do větších rozměrů , čím to může být? coze

Starší reakce

 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 3   24.11.2013 19:38 R Muž romant [27983] Re: comin