Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Black molly - rozmnožování, odchov

 

NápovědaFórum » Akvarijní ryby » Množení ryb 

Akvaristik.eu

Přejít na předchozí stránku 3 Přejít na další stránku   1  
Black molly - rozmnožování, odchov
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   16.10.2015 08:57 Muž Yirka [9126] Re: Merst
Pokud použiješ atlas rybicky.net/atlasryb/zivorodka_ostrotlama nebo pořádně přečteš toto fórum, vše potřebné se dozvíš.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   15.10.2015 23:32 Merst – Black molly rozmnožovanie..
Čaute som začiatočník a potrebujem pomoc. Mám párik black molly. Neviem rozlíšiť samicku od samca potrebujem to vedieť na 100%.A ako zistím že samička je kotná? Aj kedy mi bude rodiť..?
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   14.10.2015 18:17 Muž Jifi [675] Re: kajkááá
No, tohle je na molyny zatraceně malé akvárko, to by mohla být tak akorát porodnička. Pokud ho nemáš hustě zarostlé, nejlíp taky s nějakým mechem nebo růžkatcem, tak rodiče nejspíš ty mladé sežerou.
A k tomu termínu porodu - záleží taky na tom, v jakém stadiu březosti mohly samičky být, když jsi je už koupila. Jaké mají bříško?
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   14.10.2015 17:36 kajkááá – kdy bude rodit?
Ahoj, mám akvárium 25l. 2x samička a 1x samec, voda 26°C. Pokud jsem ji před týdnem koupila v akvaristice a jak jsem pochopila z předešlých příspěvků, měla by rodit asi za měsíc, takže bych max. za měsíc měla očekávat malé?

Starší reakce

 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   05.08.2015 09:36 Muž mPP [4] Re: NHKG