Dlouhá vláknitá řasa na rostlinách a skle
0dkud bereš vodu, ze je v ní NO3 0 ?
No, myslím že filtr za pozadím o objemu 7l nebude uplně nejhorší
a jak jsem již psal, NO3 je nulové...
Oni ju natahuju aj SAE alebo BlackMolly,ked je nejaky den hladovky. Mne ale pomohol novy filter,behom 3 dni po riase ani stopy,vratane naznakov ruduchy.Takze asi neprekrmovat,odkalovat a ucinnejsie filtrovat.
Na zelenou vláknitou řasu jsou skvělé krevety Caridina Japonica.Vyzkoušeno a je to super. Jde to i bez chemie
Tak testy na fosfor u nas nemají, musím zajít jinam... nějaké další rady?...
otíky bych bral, ale u nás je nemají a do chemie se mi moc nechce...
0 17.10.2010 18:55 Lolok mne sa oplatili na vlaknitu riasu dve veci. Otocinclus affinis a pripravok od Dajany Algicid za par dni nebolo o ziadnej riase ani stopy.
0 17.10.2010 18:36 Acinonyx – Re: Darsilius
Ako je na tom napriklad fosfor?
já nejsem na řasy odborník. Z tuholistých rostlin jsem tuto řasu sundala pomocí roztoku sava (20:1)mech bych asi vyhodila. Zkoušel jsi zatemnit?
myslím, že tu dnes není nikdo znalý. Ale jak ti můžou takhle bujet rostliny a mít NO3 na nule? Asi bych vynechla to COčko, ale opravdu nejsem v tomhle kovaná