Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Jaké krmivo?

 

NápovědaFórum » Krmení  

Přejít na předchozí stránku 3 Přejít na další stránku   1  
Jaké krmivo?
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   02.01.2018 13:11 Dejwik – Pomoc
Dobré poledne. Nejsem zas úplně začátečník ale potreboval bych pomoc zkušenějších.
Asi před 3 týdny se mi vytrela Gupka cca 25 mladých jenomže mi moc nerostou denně krmim 3 ráno odpolende večer snažím se ve stejný čas to znamená v půl 9 14:00 a 18:00
Krmim vlockama to mi došlo že není moc vhodné takže dávam dvakrat denně cyklop. Slyšel jsem i nejakem vaječném krmivu poradí mi tedy někdo?
Děkuji moc

Starší reakce

 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   05.11.2017 10:08 Muž Tudy [330] - KrevetkyRe: xxxxxxxxxx
Mražené Koretry, Artemie, Patentky, černé komáří larvy, Daphnie- pro pestřejší stravu. Můžeš je zkusit i živé.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   05.11.2017 09:05 Žena baravidlakova [-1] - Miniakvária,střední akva
Dobry den, mám zivorodky a nevím jaké krmivo mám koupit. Dostala jsem granule a vločky.

Starší reakce

 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   24.10.2017 10:17 Muž Januk17 [96] - drobne cichlidky – Krmivo
Krmiva su veľa druhov na eshope ake su to najlepšie pre vyber krmiva vlockove, granule,tabletkove Lyofilizované a samozrejme mrazené pod mne pre kazdy ma rybičky na ktorom si najviac pochutia , ake rodukty podľa výrobcov. :-) hop
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 1   23.10.2017 21:44 Muž NHKG [3900] - HadohlavciRe: Tudy
Vidíš, já žádné nemoci nemám.
Za posledních 5 let jsem 2x léčil krupičku, ale jednou jsem s léčbou asi unáhlil a podruhé jsem si dovezl nemocné ryby. Zaplísněné ryby nepočítám, ty to mají kvůli odřeninám z bitek.