Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Zelená voda

 

NápovědaFórum » Řasy » Zákaly vody 

Přejít na předchozí stránku 5 Přejít na další stránku   1  
Zelená voda
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   01.10.2015 20:51 mica Re: romant
Diky . Ted vydrzim ty tri dny a pokud tu nebude neco zajimavejsiho a "moje" reseni nezabere, tak se uchylim k tvemu reseni. Po pravde doufam ze za tri dny to oddelam a bude to kristal. :)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   01.10.2015 20:46 R Muž romant [27987] Re: mica
2x po sobě bych vyměnil 80% vody, svítil 6-7 hodin denně a hnojil velmi střídmě tím PMDD a to prozatím bez NO3. Ovšem já nejsem kdovíjakej odborník na tyhle věci, počekj si co ti k tomu odpoví někdo, kdo má více zelený ruce než já, jsem spíš sedlák. ;-)
Edit: CO2 dávkovat normálně jako doposud.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   01.10.2015 20:39 mica Re: romant
Svetlo bylo 4x54w od 8-18.9., pak jsem to snizil na 2x54w. Podotykam ze to mam bez jakehokoliv reflektoru. A svitil jsem 12-22 hod. od 8-21.9. PMDD+KNO3 pak jsem kapkovym testem od aquaru zjistil vysokou hodnotu NO3 a vysadil jsem ho. Davkoval jsem 12 ml kazdy den. Pak jsem snizil na 10 ml. Po dalsim cteni clanku jsem zjistil ze jsem to s tim hnojenim totalne nezvladl a hnojit jsem nemel, tak si myslim ze jsem ve vodnim sloupci mel mraky zivin.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   01.10.2015 20:20 mica Re: RBeil
S zivinama jsem to nejspis ze zacatku prepisk. To je mi jasne. To jsem nezvladl. A filtr se asi jeste bude chvili zabihat. Snad to bude brzo a zacne se akva zlepsovat.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   01.10.2015 20:18 R Muž romant [27987] Re: mica
Světlo, kolik, jak dlouho, hnojení do vody, čím, kolik, jak dlouho, jaký dávky atd. Prostě si uděláš takovou časovou osu a myslím si, že se z toho bude dát vyčíst ten bod zlomu.