Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Zářivky

 

NápovědaFórum » Technika » Osvětlení 

Akvaristik.eu

Přejít na předchozí stránku 19 Přejít na další stránku   1  
Zářivky
Věčná diskuse, která vede téměř vždy k obyčejným trubicím 8×× (830, 840, 865...) místo předražených speciálek. Barva světla záleží na vás, každý to vnímá jinak, na růst rostlin to má minimální vliv.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   12.07.2007 20:59 pansuu Re: bucliik
Fotka k příspěvkuFotka k příspěvku Taky mám set Juwel a upravoval jsem světlo. Právě tak jak popisuje Norton, jsem naprostý laik co se elektra týče a díky Arcadii to byla brnkačka.
 
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   12.07.2007 19:36 Muž Norton [109] Re: bucliik
Záleží na Vaši technické (elektrotechnické) "zdatnosti". Nejjednodušším (i když trochu dražším...) a nejbezpečnějším řešením je použít toto: www.akvarista.cz/… .
Výhody: vše co potřebujete mimo zářivky a reflektoru je součásti soupravy; jednoduchá montáž, upevňovací prvky jsou přibaleny; bytelné voděodolné patice (v krytu JUWEL bez krycího skla je docela vlhko), indukční předřadník je mimo kryt v úhledné plastové "krabičce" včetně samostatného vypínače.
Nevýhody: vyšší cena; použit klasický indukční předřadník - nižší účinnost.
Kryt se nerozteče.
Do krytu "podlinkové" svítidla s krytím IP20 (pro "normální pokojové" podmínky) nedoporučuji.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   12.07.2007 11:33 Muž matlala [798] - RostlinyRe: bucliik
nerostaví, ale záleží i na použití předřadníku či tlumivky. U tlumivky bych se bál kdyby byla v krytu to by to odneslo u elektronického předřadníku to nehrozí
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   12.07.2007 11:04 Žena bucliik [99] – 30W