Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Zářivky

 

NápovědaFórum » Technika » Osvětlení 

Akvaristik.eu

Přejít na předchozí stránku 7 Přejít na další stránku   1  
Zářivky
Věčná diskuse, která vede téměř vždy k obyčejným trubicím 8×× (830, 840, 865...) místo předražených speciálek. Barva světla záleží na vás, každý to vnímá jinak, na růst rostlin to má minimální vliv.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   10.02.2011 18:49 luk Re: romant
takze kdyz koupim obyc zarivku k te co mam tu flora glo tak je to jedno???moc se v tom nevyznam takze ty cisla me nic nerikaj jsem laik palec
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 1   10.02.2011 18:44 Muž kortezhugo [983] Re: luk
no ak chces nieco dobre? co aj dost vydrzi a ma aj pekne spektrum tak skus radu 9xx trebars 940
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   10.02.2011 18:37 R Muž romant [27987] Re: luk
Já bych tam dal dvě obyčejný třípásmovky. Třeba v kombinaci 830 a 840. Udělají určitě stejnou a možná i lepší službu v podobě delší životnosti. ;-)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   10.02.2011 18:34 luk – rada
Zdravim potrebuji trochu rady mam akvario 140li.70x50x40.delam svetlo na 2 zarivky 60cmdlouhe mam1 zarivku flora glo 2.800k t8 20w 9000h.650 lumenu.a nevim co k tomu koupit jako dalsi tarivku diky za radu

Starší reakce

 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   04.02.2011 15:39 R Muž Silent [5949] Re: Linduš
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   04.02.2011 15:31 Žena Linduš [166] – zlatíčka
loni jsem se ptala na barvy zářivek a někdo hodil odkaz na jedno akvárko osvětlené různými spektry (nebo jak to říct)
zaboha to nemůžu najít, nemáte to někdo, prosím pěkně?

Starší reakce

 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   30.01.2011 17:51 Muž beowulfx [131] - Amazonské ryby a cichlidyRe: honzales