Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Ryby biotop Asie

 

NápovědaFórum » Akvarijní ryby » Výběr ryb / Hodí se tyto rybky k sobě? 

Akvaristik.eu

Přejít na předchozí stránku 2 Přejít na další stránku   1  
Ryby biotop Asie
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   16.01.2014 15:08 LukeS – Asíjské akvárium
Zdravím !
Pro začátek bych chtěl vysvětlit situaci. Zakládám si nové akvárium o rozměrech 100x45x50 (D,Š,V), tedy 225l. Jsem začátečník, je to moje teprve druhá nádrž ( ta první byla asi jen 4-litrová ) a s akvaristikou tedy moc zkušeností nemám. Jedná se o Asijský biotop.
Představu na osazení rybami bych měl asi takhle:
- 1 pár čichavců zakrslých
- 15 razbor klínoskvrnných
- 8 razbor oranžovopruhých
- 3 rájovci dlouhoploutví(1 samec,2 samice)
- 5 sekavek malých
- 12 kardinálek čínských
- 5 parmiček purpurových
Děkuji za návrhy a odpovědi.

Starší reakce

 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   03.10.2013 00:22 Muž Dejva [15] - LabyrintkyRe: Aforte
Řešil jsem stejnou věc a ptal jsem se na to i v Zoo Braník - japonicy by to přežít měly. Ale ani tak do téhle kombinace radši nepůjdu. :)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   02.10.2013 17:58 Muž Designer [5695] - CichlidyRe: Aforte
Krevetka k Betakovi? To je zbytecne luxusni krmeni. Vzdyt Betky sezerou i sneky, a to jine ryby nezerou, co pak asi udelaji s krevetkami, ktere sezere kde co ;-) ?

Takze za mne tech krevetek co nejvic, at si to Betak nevyzere vsechno hned prvni den a ma neco i na zitra :) .

EDIT: I kdyz ted koukam, tahle krevetka je trosku vetsi, nemam v krevetkach prehled, takze to ode mne ber jen jako obavu, ne jistotu.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 1   02.10.2013 15:54 Muž Aforte [533] - RostlinyRe: Bankai