Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Čerpadlo

 

NápovědaFórum » Technika » Filtry 

Akvaristik.eu

Přejít na předchozí stránku 16 Přejít na další stránku   1  
Čerpadlo
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   11.05.2009 11:34 JuraS
Potřebuji poradit s jednou věcí. Čerpadla i čerpací hlavy mají být podle výrobců trvale umístěny pod vodní hladinou. Bylo by možné na čerpací hlavu místo molitanu nasadit trubku která by vedla na dno nádrže a sála ode dna. Bylo by v tomto případě možné i snížit hladinu tak, že by se čerpadlo dostalo nad vodní hladinu při zachování stálého přísunu vody ode dna ? Stalo by se pak něco čerpací hlavě ?
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   10.05.2009 17:27 JuraS
Dneska jsem koupil novou hadici 12*16 mm a na 3 metrech jsem dosáhl průtoku 288 lt..hadice vedla jako při předchozím pokusu ze dna kýble ven a hadice volně položena ve sprchovacím koutě..takže dobré čerpadlo..koupil jsem i elektrikářské trubky 20 mm které po této zkušenosti použiji na rozvod vody z5 do akva..výkon čerpadly by pak měl být dostatečný..nějakých 1,2 - 1,5 objemu akva za hodinu..
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   10.05.2009 11:37 Muž prisavnik [51] - Rostliny – Re: isamik
Myslel som prietok :-|
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   09.05.2009 23:46 Usine – Re: JuraS
Když je správná tak jak to že čerpadlo nepřečerpá 500 litrů ale jen 250. :-)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   09.05.2009 23:21 Muž Hannibalus [13] – Re: Horác
Máte pravdu Horáci, špatně jsem to rozepsal. Samozřejmě že čerpadlo na konci komorového filtru běží nezávisle na použití filtračních médií. Měl jsem na mysli ať si uvědomí, že odtoková hadice z akva je lepší většího průměru (ideálně vybavená ještě kulovým ventilem pro doštelování průtoku). Výkon čerpadla se potom dá korigovat by-passem na přítokové hadici do akva