E-shop
Jozef napsal:
Inak tiež ma napadlo, že veľa ľudí vráti nefunkčný tovar (kde to nejde zistiť pohľadom), bez udania dôvodu - je to jednoduchšie ako reklamácia. A ten potom putuje k ďalším zákazníkom...
Vidíš, tak toto je v celku možné, že to tak funguje. No tak potom sa ani nedivím.
Kdysi jsem něco takového měl nastaveno přes RSS.
Tiež mám svoje skúsenosti. Zistil som, že veľa tovaru nie je predajcami nakupovaná cez oficiálnu distribúciu, ale cez priekupníkov (vďaka EU nikto v podstate za nič nenesie zodpovednosť...). U oficiálneho zástupcu je často krát nereklamovateľný (ešteže obchod vyrieši) - osobná skúsenosť.
Inak tiež ma napadlo, že veľa ľudí vráti nefunkčný tovar (kde to nejde zistiť pohľadom), bez udania dôvodu - je to jednoduchšie ako reklamácia. A ten potom putuje k ďalším zákazníkom...Preto aj pri odstúpení od zmluvy (vrátení tovaru), vždy popíšem chyby, ktoré neodhalia bežnou vizuálnou kontrolou - hlavne pokiaľ ide o zamestnancov vo väčších obchodoch (nie tak znalých...)
4. filter som bežala kúpiť do Hornbachu a už aj ten blbne - resp. zasekol sa mi ten vrchný držiak hadíc. Zatiaľ som to neriešila, nejako to nevadí, len je to nepraktické pri čistení.
Nestává, rozbitá věc byla jedna v ceně několika desetikorun, to jsem ani neřešil. Z počátku jsem toho objednával taky hodně. Takže buď špatně balí nebo s tím přepravce dost mlátí, obojí lze ovlivnit změnou eshopu.
Tos mi úplně připomněla moje zkušenosti s nedávno založeným akváriem. V jednom obchodě jsem koupil dva externí filtry, oba přestaly fungovat do 10 dnů. Na reklamaci opravili motory a zatím fungují. V dalším obchodě jsem koupil dvě světla, během necelého měsíce jsem je obě 3x reklamoval, takže pak už jsem chtěl jen vrátit peníze a koupil jsem jiná světla v jiném obchodě. Z těch nových dvou světel u jednoho nesvítila polovina LED diod, ale to už jsem si radši opravil sám, protože, jak píšeš, taky už jsem na to neměl nervy. Řekl bych, že dneska už se nikdo nesnaží vyrábět věci kvalitně, všechno se dělá v co největším množství a co nejlevněji, ale to platí všeobecně, nejen v akvaristice. A to jsem nekupoval levná světla, ani levné filtry. Můžeš si počíst u mě v deníku, jaké jsem měl zezačátku problémy.
No ono to je práveže vo viacerých, tak nadobúdam dojem, že je to pravidlo v akva svete
Pokud je to ve stejných obchodech, měla bys je změnit.
Tiež sa vám stáva, že stále niečo reklamujete v dodávke ? Každá zásielka akva vecí je niečo pokazené, nefunkčné. Dokonca už som 3x mala pokazené svetlo, 3x zlý filter, 2x zlá kvapalina do dropcheckeru, prasknutý dropchecher, netesný dropchecker ... a to ani všetko nereklamujem, lebo na to nemám nervy. Ja len že pre zvieratá všeobecne objednávam minimálne 2x do mesiaca a okrem akvaristiky sa mi to nikde nestáva, tak len toľko uff.
Starší reakce
Tak oni ti to vymenia (vyriešia "nejako" každú reklamáciu). Je to dosť veľká a známa firma - nepripravia ťa o peniaze. Len sa mi potvrdzuje jedno pravidlo - slušný človek bez dôvodu neupozorňuje na to že je slušný. Ak tú potrebu má, čosi nie je v poriadku.
Právě mi odešla fx6. Zítra posílám do Invitalu. Dám vědět, jak to dopadlo
Kto v danom obchode nakupoval, určite narazil na vyjadrenia:
"Věděli jste, že jsme přímí dovozci z továren a oficiální distribuce mnoha značek. Proč tedy nakupovat jinde, když můžete u nás za nejlepší ceny a s ..." pri akváriových setoch dokonca "...takže jsme schopni jako jediní na trhu nabídnout záruční i pozáruční servis."
U nejakej značky som tam kedysi čítal dokonca, že iný predajcovia predávajú "šedý dovoz" a nie je ich možné oficiálne reklamovať (neviem narýchlo nájsť).
Po predošlých objednávkach bez problému, som teda pred vianocami objednal Tetra TEC EX 800 Plus. Na fotkách si môžete pozrieť aká bola moja radosť. Škriabance na spodu nádoby a zbytky kvapiek. Špičkové dosadanie vrchného koša. Špičková povrchová úprava. Sáčok s keramickými náplňami otvorený (menej námahy). Molitan spodného koša v strede zlisovaný (utlmí prúd od prvého spustenia). Škoda, že sa to dá použiť iba ako hrkalka vid. video na linku (dlhšie sa načítava 30MB) - komplet nefunkčný.
drive.google.com/…
Platbu vrátili, ale zarazilo ma (dnes som pred ďalšou objedenávkou chcel vysvetlenie), že nepripustili používanie tovaru (pred predajom) a okomentovali jednu jedinú vec - stopy po kvapkách (vraj z testovania). Ostatné vady ani za ten... Asi ani nemajú ako, keď sami nemožu vedieť, kto im čo pošle viď vyjadrenie oficiálneho zástupcu Tetra (kontaktovaný cez oficiálnu stránku Tetra).
"Bohužel, firma Invital nenakupuje filtry Tetra z oficiální distribuce, ale z neznámého zdroje, jehož původ neznám. Ke mně, jako k zástupci distributora se dostávají pouze reklamace na dodávky této firmy, které nejsem schopna řešit.
Takže za Tetru, se kterou jsem jako distributor v úzkém kontaktu, znám sklady, postupy i výrobu – ne. V takovémto stavu filtr v žádném případě do distribuce neodchází."
S Eheimom to bude asi rovnaké, keď na náhradné diely zákazníkov odkazujú na Juwel, ako distribútora. Otázka je, kde teda nakupovať...
Starší reakce
4 28.09.2021 17:28 Gazva – shrimp.sk
Napíšem sem skúsenosť s obchodom
www.shrimp.sk, aby niekto nemal z mojich príspevkov v iných témach (Ramirez-pohlavie) dojem, že len haním (emócie - už som raz taký a bojujem s tým...).
Pán mi tam predal 2 týždne dozadu 4 ramirézky a samozrejme sa sekol (3 samci).
Dnes som im písal, a musím oceniť korektný prístup - hneď mi odpísali na kedy mi majú nachystať nové kusy a samčekov mám vrátiť.
Keď som im napísal, že si po ne prídem (neodolám), ale normálne zaplatím, lebo už som dal samcov do ponuky darom a väčšina je už sľúbená. Tak sa mi dokonca na mail súkromne ozval ten konkrétny pán (čo ich lovil), že mi ich zaplatí...
(toto nevyužijem...)
Chyby robí každý, ale záleží ako sa k tomu postavia...takže uvidím ako to dopadne v piatok...
Predajňa inak OK - ponúkané ryby vyzerali naozaj zdravo. Aj tie čo som si doniesol bez problémov...
S pánom som si vymenil aj pár info a je to odborník...
Chyba bude aj vo mne - musím si uvedomiť že sú to živé zvieratá a nič nie je tak ako v mojich predstavách...
Starší reakce
Právě jsem dokončil nákup ve dvou e-shopech s akvaristikou a oba mohu jen doporučit.
Přehlednost, komunikace, rychlost, nemělo to chybu.
Jednalo se o
www.rostlinna-akvaria.cz a
www.habeo.czStarší reakce
Ahoj,
už jsem se setkala s eshopy, které měli nákup jen pro registrované , je možné, že to bude podobný eshop. S tímto eshopem nemám žádné zkušenosti, je asi lákavý kvůli vcelku nízkých cen. Ale nějak tam nefunguje nic, ani ta registrace.
0 17.10.2020 19:43 Franťáček – akvarijnirosliny.eu
Dobrý den, nevíte někdo jak se dá nakupovat na eshopu akvarijnirostliny.eu? Problém je v tom, že u zboží není funkce koupit nebo vložit do košíku.
Starší reakce
Ahoj z krevetkus.cz jsem už párkrát nakupovala a vždy bez problému, krásné zdravé krevetky i rostliny.
0 11.03.2020 22:45 Králík Máte někdo zkušenost s e-shopem krevetkus.cz? Děkuji
Starší reakce
Vše dorazilo v pořadku a jako omluva dárek krmivo pro ryby...
Bral jsem většinu kytek do "K pronájmu", poprvé, ( Daho většinou nemá vše skladem) a spokojenost.
Taky mohu jen doporučit, Jirka S. je férový a pohodový chlap, žádný šmejd.
Můžu rozhodně doporučit, s majitelem je výborná komunikace a rostliny má pěkné.
No já mám Plánice fakt hodně z ruky, takže pro mě přichází do úvahy jenom pošta.
Ano, bral jsem u něj spoustu rostlin (osobní odběr), výborná zkušenost (přístup i kvalita).
Není to překupník, většina je z jeho pěstírny.
Zdravím všechny,
znáte někdo tento e-shop?
www.fytosel.cz
Nakupoval jste někdo od toho člověka? Pokud ano, byli jste spokojeni?
Starší reakce
dnes jsem na akvaristiku 365 volal, někdo to položil a přišla sms "napište co chcete"
...jel jsem se tam podívat ( cca z práce do Hlučína 9km)
Obchod Akvaristika je zaplněný :
www.zasilkovna.cz/…
Nejlepší stránky prý ( a aktualizované) jsou :
www.akvaristika-24.cz/…
jde spíše o byznys všemi směry
Myslíte že tenhle E-shop je dobrý? Mi se moc nezdá ale prodávají tam Bojovnici nebojovnou, kterou jsem nikde jinde neviděl.
www.kalaba.eu Můžete mi prosím doporučit prověřeného prodejce rybek v okolí Ostrava, Frýdek Místek, Frýdlant n/O a nebo kvalitní prověřený eshop....děkuji
Tak dnes se mi pán ozval,s omluvou,že vše ve středu vyřídí a zboží odešle,za odměnu mi dal 30kč slevu za nákup,bohužel,mám ve zvyku zboží platit převodem ihned....
Už mají i stejný znak/logo u názvu.
No já jsem tam chodil i do kamenného obchodu a majitel byl moc fajn.
někdy začátkem roku asi - v prosinci jsem nakupoval ještě při starém majiteli v pohodě a v březnu už to bylo všechno jinak...
byl jsem z toho strašně zklamaný ( protože jsem si toho všiml, až po té objednávce), nakupoval jsem tam rád a do té doby bylo vše v pohodě...
Ani jsem nezaregistroval že přírodní akvária změnila majitele. Kdy se to stalo?
Souhlas, já při té poslední objednávce bral mech, kterej tu tenkrát nikdo jinej neměl, jenom údajně on.
Ahoj,
Nemám zkušenost přímo s tímto obchodem
akvaristika-365.cz, ale s jiným, který vlastní stejný člověk, což je dle mě v podstatě to stejné - pokud ne prosím OT.
Dřív jsem nakupoval rád na
www.prirodni-akvaria.cz a vše bylo v pohodě. Pak aniž, bych si všiml, obchod přešel do vlastnictví stejnému člověku, který vlastní i tu akvaristiku 365 a katastrofa. Kupoval jsem tam tenkrát Eleocharis minima (byly jediní kteří jej tenkrát měli SKLADEM - což ve finále nebyla pravda ) x dní (dlouho) i po urgování objednávky ticho po pěšině ( protože nebylo skladem ), až jsem napsal, že tedy objednávku ruším ( mezitím naskladnily v aqua daho ) najednou velká komunikace a neodbytné nabídky jiných rostlinek které jsem nechtěl a jsou zaručeně skladem, čemuž jsem už tedy nevěřil a od smlouvy odstoupil, což proběhlo v pohodě...
Takže předpokládám, že tvůj problém je, že jsi objednávala něco co je v eshopu "skladem", ale ono ve skutečnosti není, tak ti asi nezbývá než počkat. já ale tenkrát objednával na dobírku...
No ta moje objednávka,bude asi stejny problem,ještě se uklidnuji tím,že je doba dovolenych....
Já jsem od nich nakupoval 4x a ok, pak při pátém nákupu bez odezvy, poté proběhly nějaké urgence, mazání medu kolem huby a nic z toho - po měsíci jsem na to hodil bobek, s objednávkou jsem se rozloučil a už si tam nikdy nic nekoupím.
Dost mě to mrzelo, nakupoval jsem tam rád.
Tak řikás,vydržet,no snad to dojde...
Jednou jsem objednával, nakonec dorazilo, co jsem objednal, chvilku to trvalo, komunikace žádná neproběhla
0 30.08.2019 14:13 Silviebaris Máte někdo zkušenost s tímhle obchodem...V uterý jsem objednala akvarijní testy,zaplatila převodem a odezva žádná,telefon neberou...
www.akvaristika-365.czStarší reakce
Nepsal jsem, že je to velký pěstitel, ale že ta pěstírna je na to, kde funguje, velká a v Ústí patrně největší.
Já jsem měl až na jednu výjimku zkušenost dobrou, ale pokud by se to mělo opakovat, budu nakupovat jinde.
Já jsem teď s rostlinkami od Rataje taky spokojená
Čuměla jsem jak puk, když mi dorazily, fakt parádní kytky
0 08.03.2019 20:43 Silviebaris –
Re: NHKG taky má poslední objednávka u Rataje byla super..polepšil se
V přízemí paneláku... to není velký pěstitel.
A Růžička zaměňuje bez ptaní a bez upozornění, takže u mě vyřízen.
Pavel Růžička je pěstitel, má velkou pěstírnu v přízemí paneláku, ten e-shop jsem zkusil kvůli osobnímu odběru, reklamovat se náhrady ale daly, to, že dodavatel nebyl schopen dostát objednávce už je další věc.
www.atzhoranek.cz Hodně i oni 3 v zimě dováží protože u nás to v zimě moc neroste ale poptávka je největší.
mohu se zeptat na tu velkou trojku?
Kdo patří ještě k Ratajovi a AquaDaho? nebo to je ještě někdo jiný?
Problém je že kupuješ u překupníků a ne přímých pěstitelů. Splést se sice může každý a pokud schází označení můžou rostliny rozsazovat ale to už je spekulace. Všichni totiž nakupují hlavně od těch tří největších a pak přeprodávají.
Přidat reakci
[1] ...... 10 11
Zpět na obsah sekce Obchody • Zobrazeno 17637x