E-shop
0 03.05.2013 07:38 Beda81 – Dopravci
No ja teda nevim.
Ve FY v OL prebiram baliky od ruznych spolecnosti uz cca 6 let.
Zadnej balik nikdy nemel zadnou ujmu. Ano obcas se stalo, ze prislo neco o nejaky den pozdeji, ale to jsme dostali echo hned od prodejce, ze se zdrzel s predanim prepravci.
A to knam jezdi posta, PPL, DPD, toptrans, DHL a dalsi.
Za sebe muzu akorat jedno "negativum" k toptrans. Jsou to proste "ridici kamionu". Vetsinou jezdi v civilu a ten smrad z cigaret. Ale baliky dovezli v pporadku, i ty nad 100Kg.
Pro sebe nechavam baliky posilat postou nebo PPL.
Ohledne akva vic pouzivam postu. NIkdy zadnej problem.
Tak nevim jestli ja a muj zamestnavatel nejsme ohledne prepravcu "deti stesteny"
Vlastne i ma manzelka. Ted pro naseho prcka postou v OL na Janskeho si necahva posilat a posila dale a take zadny problem
"Okamžítě putují na poštu adresáta"? Myslím, že to jde stejně na třídící linky a druhá věc je poškození zásliky Českou poštou. Říkám to proto, že letos jsem reklamoval už dva balíky kvůli poškození. Česká pošta se po 14 dnech vyjádřila, že oni nic, oni svatí. Co mi potom platné, že balík mám po odeslání z e-shopu druhý den doma, když pak dva týdny reklamuju.
6 02.05.2013 23:11 rostlinnakvaria Největší časové prodlevy vznikají na přepážkách České pošty a poté zásilky chodí pozdě. Na rozdíl od menších eshopů máme díky velkému počtu odeslaných balíků smlouvu s Českou poštou. Ta si vyplněné a označené balíky vyzvedne u nás na skladě, odkud okamžitě putují na poštu adresáta a neleží tak den nebo dva na podací poště. Další věc je, že každé takové firmě je přidělen obchodní zástupce, který dostává provize z prodeje, takže pokud je něco v nepořádku, tak okamžitě problém urguje a na pracovníky České pošty si "došlápne". Samozřejmě se nemůžeme zaručit za všechny, ale ze statistik, které máme k dispozici, balíky na druhý den opravdu chodí.
Tak to by mě taky zajímalo.. Tohle u nás absolutně nehrozí..
S dodací dobou České pošty bychom si s Vámi dovolili nesouhlasit. V 99% případů Česká pošta doručí naše zásilky do druhého dne..... hm a který roční období to tak funguje?
Na vesnici možná pohoda, ale tady v Olomouci, v části kde bydlím je to děs a naprostá hrůza. To nepřeháním. Bydlel jsem tady i v jiné, okrajové části města, kde jsem spadal pod poštu do vedlejší dědinky /která i snad patří pod město jako jeho část??/ a nebyl jediný problém. Teď, co bydlím blíž centru, naprostá katastrofa..
Já tady ve Zlíně s nima problém mám a to velký. Tady je to strašná verbeš. Řikám třeba jinde je to lepší ale tady ve Zlíně je to děs.
2 02.05.2013 20:43 rostlinnakvaria Dobrý den,
chtěl bych zde krátce reagovat na předešlé příspěvky. Za prvé bych chtěl napsat, že kvalita balení se opravdu zlepšila. Na konci minulého a na začátku letošního roku jsme měli menší problém s balením CO2 tlakových láhví, které se hůře balí. Na problém jsme se zaměřili a myslíme, že i zdárně vyřešili. To potvrzují i naše čísla. Poškozené balíky tvoří cca 0.15%. To znamená, že z několika stovek odeslaných objednávek můžeme spočítat na prstech jedné ruky poškozené balíky. Nehledě na uznání reklamace ze strany dopravce bez prodlení odesíláme na adresu zákazníka novou zásilku. To samé v případě reklamací. Většinou řešíme reklamace tak, že okamžitě zašleme náhradu za vadný kus a teprve poté si necháme na naši adresu poškozený výrobek zaslat. Vše máme v dostatečném množství skladem a tak můžeme reklamace řešit v řádech dnů. Žádné 30 denní lhůty, kdy by byli lidé bez světel a trpěly by rostliny.
Chtěl bych se také zeptat uživatele Burika, kde se vyskytl problém v komunikaci, abychom jej mohli napravit. Na maily se snažíme odpovídat nejpozději do 3-4 hodin a to i o víkendech. Momentálně zřizujeme novou zákaznickou linku, pro ještě rychlejší komunikaci.
S dodací dobou České pošty bychom si s Vámi dovolili nesouhlasit. V 99% případů Česká pošta doručí naše zásilky do druhého dne + je zákazník ještě kontaktován sms a emailem o dnu doručení. Od změny dopravce z DPD na Českou poštu se nám snížil počet stížností.
S pozdravem
Vít Hellebrand
zákaznická podpora E-SHOP Rostlinna-akvaria.cz
Jak kde, nemám s nima absolutně žádnej problém. Vesnice má i spousty výhod, holky pošťandy si Tě najdou ať jsi kde chceš, doručení v sobotu, řádná mimořádka.
Přes českou poštu nic! Jsoun to zloději už 5 den mi chodí balík do ruky a vždy mi napíšou z technických důvodů nebylo zásilku možné doručit. Je to banda ha....!
Ano, jediná možnost je Česká pošta, ach jo.
jestli chceš tu rampu,jak jsi mi psala,tak zase tak křehká není..asi bych to risknul.
ale koukám,že už neposílají PPL,DPD
Když jsem to kupoval,tak mi to přivezl kurýr,teď už tu volbu nevidím
Aha, chtěla jsem si tam objednat světla na akva, ale je to pár tisíc a křehké, tak se trochu bojím.
já tam kupoval co2 set..způsob balení a komunikace otřesná,ale vše přišlo v pořádku a včas.
objednaval sem od nich pmdd a vse v pohode, rychle odeslani atd.....jakmile jim prisly penize na ucet, ihned odeslali. Za me mohu jen doporucit.
0 02.05.2013 11:06 Kytka [2146] acik napsal: velice špatné zkušenosti
Asi by to chtělo ty tvoje špatné zkušenosti rozepsat, takhle je to jen jak plácnutí do vody a o ničem.
Ragdas napsal: Já za sebe tento shop www.rybicky-rybky.cz mohu doporučit. Vše bylo rychlé...
Taky mám s nimi jen velice dobré zkušenosti.
Objednala jsem si lampičky na miniakva, v okamžiku objednávky nebyly nikde v republice skladem. Za pár dní mi majitel volal, že je vyzvedávají u dodavatele a druhý den si pro ně mohu přijet k nim. Nakonec jsem si je vyzvedla ještě ten večer během jejich cesty, protože projížděli kousek od mého bydliště.
Při rozhovoru jsem se zmínila, že budu časem potřebovat další, protože jsem zjistila, že příští naskladnění bude asi za měsíc, jelikož dodavatel nestíhal plnit objednávky obchodníků. Jednoho dne dorazil e-mail, že byla naskladněna nová dodávka, jestli mám stále zájem. A to jsem si prosím ani neposlala objednávku, bylo to jen na základě rozhovoru při prvním vyzvednutí. Takže dokonalý servis
Starší reakce
Ragdas napsal: Já za sebe tento shop www.rybicky-rybky.cz mohu doporučit. Vše bylo rychlé...
velice špatné zkušenosti
Starší reakce
To jsem samozřejmě pochopil, ale jelikož jsem doposavad za ten měsíc vyřídil cca 10 objednávek čekal by jste asi marně. Proto jsem si dovolil něco odpovědět. Začátky jsou opravdu těžké.
Nic ve zlém,jen jsem chtěl nějaké reference od lidí co od Vás nakoupily.
Dobrý den,
e-shop moc lidi znát asi nebude, teprv jsem ho rozjel. Každopádně jsem zapálený akvarista, který měl nápad, že si udělá e-shop potom co jsem několik let jezdil prodávat na aquaburzy po celé Moravě. Jsem rád, že lidem mohu nabídnout skvělé zboží značek, které na trhu doposavad moc nebyli jako Ocena Nutrition, Arcadia, Hikari...a sám jim na 100% věřím a používám. Prioritou pro mě je spokojený zákazník a proto se snažím o maximální vstřícnost a myslím, že díky tomu už jsem si pár stálých zákazníku zajistil. Na e-shopu
www.habeo.cz najdete tedy člověka, který rád ochotně poradí + kvalitní zboží prověřených výrobců. Jelikož toto dělám jen jako vedlejší pracovní poměr a víceméně hobby, trvá mi trochu déle dát do kupy vše na stránkách a nastavit ceny podle konkurence, ale usilovně na tom pracuji každý den až do noci. Pokud by měl kdokoliv jakýkoliv dotaz rád jej zodpovím.
Jakub Peršín
Starší reakce
Na malém městě máme také dobrou poštu. Ale v Olomouci hrůza. V jedné části sem neměl sebemenší problém, ale v druhé mě nedošla ještě ani jedna zásilka (resp. ani lístek)...
Normální jev i tady u nás právě proto přes poštu posílám věci minimálně radši ppl toptrans dpd tímto nechci dělat reklamu ale pošta by se nad sebou měla zamyslet
Jak jsem to četl, zvednul se mi tlak... přesně, hajzlíci pošlou SMS, že se nepodařilo doručit, i když jsem doma. Fajn, druhý den tam aspoň 20x volám, abych domluvil další dodání, ale schválně neberou telefon. Tak tam radši zajdu a u okénka se ptám, proč že nezvedají telefon. Když odcházím, ještě slyším jak si hajzlíci přikyvují, že kdo by zvedal telefon, když už tak mají práce... Koho to zajímá, že jsem sí místo doporučeného zaplatil "Balík Do ruky", který to má v ceně. A další den mně šmejdi dorazili prvním lístečkem "dnes se nepodařilo doručit..."
Jak řikám, u nás je to v pohodě. Balíky rozváží, nemají předtisknuté lístky o nezastižení adresáta. Ale jsme malá obec - vesnička středisková (pro znalce díla Járy da Cimmermana: Naše staré hodiny, bijí čtyry hodiny
).
Dobrý článek myslím si že hodně pravdivý
Zjevně nejenom Zlín je špatný:
www.marigold.cz/…
fido16 napsal: No já tady ve Zlíně celkem špatné ... No já tady ve Zlíně celkem špatné už se mi stalo že mi nepřišel lístek od balíku do schránky nebo se stalo že bezdůvodně zásilku vrátily odesílately jako nevyzvednutou. A nebo hodily lístek do jiné schránky než měli takže od jisté doby poštu moc nemusím a beru to spíše jako nouzovku. Preferuji spediční firmy z důvodu jistoty dodání do druhého dne až domů a za uplně stejné peníze jak samotná pošta.
V náší vesničce střediskové mám s poštou ty nejlepší zkušenosti
.
přesně to jsem chtěl,nabídlnul jsem jim,že poštovné předem zaplatim,ale bylo to asi málo...
ViktorX napsal: Stačilo by zaplatit poštovné předem, ale souhlasím, je to šílený, co se toho vrací zpět. Stačilo by zaplatit poštovné předem, ale souhlasím, je to šílený, co se toho vrací zpět.
já s nimi mám naopak zkušenosti dobré..kupoval jsem tam několik věcí a vždy v pořádku..ale vyzvedával jsem vždy osobně
Já se ani nedivím, dělám na pošte u balíků a když vidím co se eshopům vrací balíků, které jsou na dobírku a lidé je nevyzvedávájí. Ja s tím plně souhlasím
co udělali. Nejsou hloupý.
přišel o kšeft
ale doporučuji e-shop
www.zoohit.cz objednal jsem filtr Eheim + filtrační náplně,když to vše přišlo,tak ve filtračních náplní chyběl filtrační molitan a fleesová filtrační vložka, jinak vše bylo kompletní,tak jsem napsal reklamaci a zaslal fotky.Dnes mi dorazila nová zásilka s dalšíma filtračníma hmotama a omlouvou,ty původní filtrační hmoty zpět nechtějí.
fido16 napsal: Nj asi někdo kdo to dělá doma jen tak pro zábavu. Co kdyby sis to rozmyslel a filtr si pak nevzal tak by mu tam ležel Nj asi někdo kdo to dělá doma jen tak pro zábavu. Co kdyby sis to rozmyslel a filtr si pak nevzal tak by mu tam ležel
Starší reakce
Tak ho prubni jako první ne a poreferuj.Má do písmene okopírovanou nabídku Petra Aqua jen místo 300% přirážky ma cca 80-200% Vč. DPH tak se to prodražuje
Máte někdo zkušenosti s tímto e-shopem? Narazil jsem na něj dnes poprvé. Zaujal mě především obrovský výběr za příznivé ceny.
Starší reakce
Tak tak.Ako obyčajný akvarista mám račej dobierku.V prípade,že si v balíčku nenájdete to čo ste hľadali máte možnosť pozastaviť platbu.Ak niečo zaplatíte prevodom,peniaze má predávjúci hneď a vy sa len zdĺhavo budete domáhať vrátenia peňazí.Je pravda,že podobne nedôverčivo môže reagovať i predávajúci.Preto odporúčam platiť dopredu len v overenom eshope a predávajúceho.
0 14.03.2013 20:18 mamlasos No jasně v dnešní době něco platit předem kdy na českého (pod)obchodníka pak nemáte žádné páky. To určitě.
ViktorX napsal: Není to to samé. Ty si můžeš a měl by sis před objednáním zboží o prodejci informace zjisit, má je zveřejněné i po různých rejstřících, zkušenosti zákazníků po webu, v ideálním případě 100% hodnocení na Heuréce. O tobě nebo o mně ví 99,9% obchodníků houby .
Reakci na Yirkuv prispevek bych lepe nevyjadril - myslim si presne to same a castecne jsem to v prispevcich nize popsal.
S tou uhradou postovneho dopredu je to zajimavy napad, jenze hodne lidi, kteri kupuji na dobirku to dela z toho duvodu, ze nema internetbanking a jina reseni jsou pro ne komplikovanejsi, nez kliknout na eshopu na variantu "dobirka". Ale samozrejme je to jisty kompromis.
Není to to samé. Ty si můžeš a měl by sis před objednáním zboží o prodejci informace zjisit, má je zveřejněné i po různých rejstřících, zkušenosti zákazníků po webu, v ideálním případě 100% hodnocení na Heuréce. O tobě nebo o mně ví 99,9% obchodníků houby
.
Přidat reakci
1 ...... [5] ...... 10 11
Zpět na obsah sekce Obchody • Zobrazeno 17637x