Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

pH - význam a měření

NápovědaFórum » Voda, přípravky na úpravu a testy » Hodnoty vody 

Přejít na předchozí stránkuPřejít na další stránku   1  
pH - význam a měření
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 2   18.08.2018 21:03 Muž Strakááč [138] - Jižní Amerika a (Truhlář)Re: Roger
Proto se vyplati neprekrmovat, radši krmit obden a třeba i jeden den zapomenout, než prekrmit..
já jedu teď v pondělí na dovolenou na 7 dní a za ten tejden má babička zaukol v jeden den vysypat jednu odměrku krmiva.. ty ryby vydrží dlouho nejíst.. :)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   18.08.2018 20:34 Muž Roger [1885] Re: bobik0cz
No, údajně když ph není ok tak je to první známka že je něco špatně, překrmeno apod.. sám nevím, jsem začátečník. pH jsem dělal taky spíše ze zvědavosti a u dcery jsem to testoval z důvodu toho že po dobu dovolené švagr nejspíše překrmil akvarium a bylo o problém postaráno. Vím že když něco měřit tak no2 a no3. Možná by mohl někdo osvětlit co ovlivní krom vápence zásaditost vody. Kyselost vím, ale zásaditost krom vápence nevím. Je to spíše pro info, by mě to zajímalo
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   18.08.2018 18:20 Muž bobikcz [135] - ups .... ono to roste :)Re: Andaska
Asi špatná otázka. Proč chceš měřit PH v AQ kapkovými testy? :-P K čemu tu informaci potřebuješ? (Zvědavost? Přidávání CO2?)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   18.08.2018 11:27 Andaska – Hodnoty
@angus68 Jake hodnoty bych jeste mela merit? Zakladni merim viz. moje 112l akvo. Jeste na neco se mam zamerit?
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 1   18.08.2018 11:24 Andaska – PH
@angus68 @Roger @jamajcan No jooo, kdyz s tim vylezu na balkon na denni svetlo, tak tam ten odstin vydim :-D palec Bude to cca 6,7. Diky kluci pivo
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 2   18.08.2018 01:22 Angus68 Re: Andaska