Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Úhyn krevetek

 

NápovědaFórum » Další živočichové » Krevetky 

Přejít na předchozí stránku 2 Přejít na další stránku   1  
Úhyn krevetek
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   12.05.2023 17:26 Muž pmas [1] – "mimořádná událost"
Ahoj, prosím o radu respektive o vysvětlení. Jsem věčný začátečník ale poslední cca 2 měsíce jsem se do to opřel :-). Akvárko 60l, filtr JBL 902 ( můj první externí filtr cca 2 měsíce nový, rozstřikovací rampa ). CO2 cca měsíc ( externí atomizer). Do včera vše OK. Včera se zasekl filtr ( netuším proč, po rozebrání vše jako nové ( uvnitř Matrix, Purigen, De,nitrate, + molitany, ano moc se vtom nevyznám a nechal jsem se zblbnout reklamou :-) , na sání mám hustou houbu + ještě předfiltr invital ( v jedné kóji je i vata -). Tato kombinace krásně snížila průtok tak výkonného filtru. Jak jsem psal - do včera vše Ok ( rostliny perlí ) rybky a krevetky v klidu. Omlouvám se, snažím se to tu detailně popsat tak je to dlouhé. Včera zaseklý filtr, 10 krevetek uhynulo ( red neokardina nevím jak se to píše ), ostatní skoro vylezly z akvária ( dýchaly vzduch ).
Ryby - neonky 15ks, asi 12 gupek - zrychlené dýchání ale neuhynuly. V první chvíli jsem nepoznal že nejede filt ( normálně hučel ) tak mě napadlo CO2 ale dropchecker tmavě zelený. Okamžitá výměna asi 80 procent vody. prověření filtru. Po rozmontování zase jede ale přijde mi že má strašně nízký výkon - už mu nevěřím tak sem tam ještě přidal úplně obyčejný vnitřní. Konečně můj dotaz: může mi výpadek filtu ( cca 12 hodin - déle to být nemohlo )otrávit ryby a krevetky ?? Chápu že to nějaké parametry vody rozhodí ale takto brutálně ? Předem děkuji za reakci. PS aktualizuji profil a přidám poslední foto.

Starší reakce

 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   16.03.2023 13:46 Žena Beastie [318] Re: Maximus87