Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Hlístice

NápovědaFórum » Další živočichové » Paraziti 

Přejít na předchozí stránku 2 Přejít na další stránku   1  
Hlístice
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   02.04.2020 22:10 Rony – Hlístice
Ahojte, mám krevetkové akvárium (asi rok) a pekne sa mi krevetky množia. Dnes som zbadala tie malé vlniace sa potvorky. Prečítala som si celé toto forum, že zistím ako ste s nimi poradili Vy, ale keďže som na ryby úplný amatér (zameriavam sa iba na krevetky) tak vám vôbec nerozumiem smich Čo je "otík"? Čo je "beta"? Asi ryby to mi je jasné, ale môžete niekto napísať aj celé meno, ktoré by som našla na nete a zachránila tak svoje krevetkové kráľovstvo? :-)
Ďakujem ahoj

Starší reakce

Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   04.03.2020 12:59 R Muž lacewings [5669] - Živorodky-přírodní formy, cichlidyRe: Eva
- eSHa ndx ;-)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   04.03.2020 10:39 Eva – Hlístice
Zdravím, tyto malé úzké bílé potvůrky jsme objevili v akváriu asi před 10 dny. Zkoušeli jsme tam dát sůl a nekrmit ryby, ale k žádnému úbytku nedošlo. Čistíme 2x týdně. Máte zkušenost s nějakým přípravkem, který by nás hlístic zbavil?

Starší reakce

Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   22.02.2020 22:13 R Muž lacewings [5669] - Živorodky-přírodní formy, cichlidyRe: Lusita
- tak je zase vyndejte, ti vám žrát hlistice nebudou ;-)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   22.02.2020 21:40 Lusita Re:
Diky za odpovedi... hodila jsem tam otiky a ti si jich nevsimaji :-) tak snad se postupem casu nejak akvarium ustali, preci jen je jeste v zabehu.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 1   22.02.2020 00:18 Muž Navisk [7] Re: Lister
U mna to jedli iba samice. Samcek to vobec neriesil. Trvalo to dvom rybkam asi tyzden kym to pojedli v malom akva.