Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Tetry - nemoc

 

NápovědaFórum » Nemoci  

Přejít na předchozí stránku 4 Přejít na další stránku   1  
Tetry - nemoc
Pro přesnější a rychlejší určení nemoci a její příčiny je vhodné k dotazu přidat fotku.
Doplňující informace o akváriu, např. zda jde o zaběhlou nebo čerstvě založenou nádrž, něco o údržbě (jak často je měněna voda, čištěn filtr) také pomohou.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   23.07.2016 17:05 R Muž romant [27987] Re: INGRID
S největší pravděpodobností vnitřní paraziti, poslal bych jí na druhej břeh a ostatní sledoval, ale kdyby byla třeba fotka, mohlo by se radit přesněji.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   23.07.2016 17:01 INGRID – Xx
Ahoj prosím o radu.. Jsem začátečník. Tetra má celý den v místě kde vychází výkaly, bílý, dlouhý jakoby provázek. Jinak je čila i žere. Díky

Starší reakce

 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   09.05.2016 17:33 Muž JduSi [16] Re: romant
Ze zacatku to vypadalo jako plisen na tlamce.. Ted to uz vypada,ze se rozpada,zkusim ji nejak odlovit,naposled jsem to zkousel hodinu a nic :-D
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   09.05.2016 17:24 R Muž romant [27987] Re: JduSi
Mě to na přimáčknutí nepřipadá, ale můžu se mýlit.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   09.05.2016 17:22 Muž JduSi [16] Re: romant
Bohuzel jsem ji v podobnem stavu privezl z obchodu... nejdriv mela jen poskozenou pusu,ale zhorsuje se to.. Asi ji primackl pri odlovu.. Problem je,ze mam hodne zarostle akvarium a nepovedlo se mi ji odlovit.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   09.05.2016 17:20 R Muž romant [27987] Re: JduSi
Poslat na druhej břeh a ostatní sledovat, bodou za tím nadlimitně namnožený bakterie.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   09.05.2016 17:18 Muž JduSi [16]
Fotka k příspěvku Co to je za nemoc? Má rozpadlou pusu a na ocasu bílý flek