Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Platy - rozmnožování, odchov

 

NápovědaFórum » Akvarijní ryby » Množení ryb 

Akvaristik.eu

Přejít na předchozí stránku 4 Přejít na další stránku   1  
Platy - rozmnožování, odchov
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   13.02.2012 18:45 Muž snehulda007 [850] Re: angel2002
No u světlejších variet je u řitní ploutve vidět černá skvrna,ale jestli je vidět i u korálovek nevim. Jinak měl jsem samičku platy a ta měla bříško hodně vyklenutý ikdyž "nečekala". Tak pár dní nekrm a když se jí bříško zmenší tak byla přejedená.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   12.02.2012 21:57 angel2002 – Plata skvrnitá var. Korálová
Ahojte, mám dotaz k Platám skvrnitým var. Korálová.
V akvaristice jsem relativně začátečník a k těmto rybkám jsem toho zas až tak moc nenašla. Zajímalo by mne, jak poznám, že jsou samičky oplodněné a rostou v nich mimča? Našim samičkám narostla poměrně velká bříška, zdá se mi jako by byly připravené co nevidět rodit, tak čekám a čekám a nic. Vzhledem k tomu, že by měly nosit mimička cca 4 týdny? ...... takto narostlé jsou už cca 2 až 3 měsíce, což se mi nezdá a nemyslím, že by byly vykrmené. Jak tedy poznám zda očekávat přírůstky nebo jsou jen obézní? hmm

Starší reakce

 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   01.08.2011 17:00 hujerek Re: Zacatecnice
Platy se mezi sebou kříží běžně no.
A změna pohlaví je taky pravda...mně se to zatím dělo ale jen u pavích oček.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   01.08.2011 16:27 Zacatecnice – Platy skvrnité a korálové
Dobrý den,
mám pro znalce nejspíš dvě hloupé otázky.
Dočetla jsem se, že plata korálová je poddruh platy skvrnité, znamená to, že se mohou pářit mezi sebou?
A druhá - některé živorodky prý mohou během života změnit pohlaví. Platí to pro zmíněné platy? Zatím jsem to četla jen o mečovkách a mollách.
Mockrát děkuji stydim

Starší reakce