Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Betta Splendens ploutve

 

NápovědaFórum » Nemoci  

Přejít na předchozí stránku 7 Přejít na další stránku   1  
Betta Splendens ploutve
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   12.03.2014 20:31 misa Re: cezarmilan
Děkuji, to mě uklidnilo. Rybky jsem přidala nedávno a kudrlinky se objevili priblizne ve stejne dobe. Utočit jsem je neviděla, ale raděj se zeptám nekoho kdo tomu rozumi víc, jsem začátečník stydim
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   12.03.2014 20:25 Muž cezarmilan [591] - RostlinyRe: misa
Tento to takto má mať
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   12.03.2014 20:17 misa
Fotka k příspěvku Ahoj, prosim mrkněte na zadni ploutvičky, ty uzliky na konci jsou přirozene nebo ji pokousali jiné rybky? Dekuji :-)
 

Starší reakce

 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   28.01.2013 20:47 Žena Hany [22] - LabyrintkyRe: rriki
On má rozdělený ocásek na 3 díly :-D
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   28.01.2013 20:13 Muž rriki [818] - CichlidyRe: Hany
DT to je, na jiných tvých fotkách to je vidět.Tvůj Beťák je od jednoho z nejlepších našich chovatelů bet J.Bošiny.A momentálně má jen ty DT.Už brzy bude mí Halfmoony.Narozdíl od importů je jednou tak velký v těle.Nadarmo nevyhrává soutěže
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 1   28.01.2013 13:40 Muž Semtex [1197] - LabyrintkyRe: Hany
Z fotky toho moc poznat není. Ale Double Tail neznamená že nemůže mít velké ploutve. DT je dvouocasý. V tomto případě Rosetail. Ploutve vypadají jako okvětní lístky Růži.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   27.01.2013 23:22 DREDRA Re: Hany
spíš bych řekl rossetail ano
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   27.01.2013 19:11 Žena Hany [22] - Labyrintky – Co je to za druh? :)