Zoohit
Dobrý večer
firmu zoohit.cz mohu jenom doporučit. Zhruba týden mi od nich běží doma filtr cristal profi e 1500.A s platbou předem a s komunikací žadný problém nebyl.
já se toho zahraničního nákupu trochu bojím, v životě jsem ze zahraničí nic nekupoval
Pak nevidím důvod kupovat v Čechách.
právě že na zooplus.com mají slevu pro prvotní nákup 3,5€ a doprava zdarma, takže místo 69,9€ bych to měl za 66.49€. a taky jsme slyšel, že česká pobočka nějak špatně komunikuje a vyřizuje objednávky. A německá zase naopak velmi dobře komunikuje a jsou rychlí, jen doprava je tak na 2-3dny, ale to je klasika a nevadí mi to.
venku je určitě levnější ,jenže doprava vyjde to podobně.
Starší reakce
ahoj,objednával jsem si u zoohit.cz a byl jsem spokoejený, platil jsem kreditkou, objednal jsem v pondělí a ve čtvrtek jsem to měl doma, nato, že to šlo z Německa to bylo super.
Starší reakce
Je tu toho veľa napísané či si objednávať alebo nie zo zoohitu, ja som si objednal CO2 set za týžden mi to prišlo a ušetril som 133eur. Čo dodať.
Starší reakce
Presne tak, len treba ist podla nemeckej alebo anglickej verzie, lebo v CZ aj SK verzii je kopec nezmyslov
Pokud jsi k tomu dostal originální manuál tak od strany 62 do strany 66 je to hezky česky
.
Starší reakce
Tak v pátek ráno filtr přišel. Trvalo to tedy 3dny od objednání, to není špatné.. Vše bylo v pořádku a plně funkční. Návod v CZ jazyce v Eheim manuálu, jak se tu již psalo...Se ZOOHIT.cz opět spokojenost...
Starší reakce
akvaristik napsal: EHEIM má návody v češtině u všech svých produktů.
Len si treba dat pozor na to, ako je to prelozene. Domam mam Eheim Pro3 2075, a cesky ani slovensky navod nie je prelozeny spravne. Su tam take perly, ako napr. prvy krok pri cisteni filtru: "Zapojte elektricku snuru do siete"
Takze orientujem sa podla nemeckej verzie a obrazkov
Ano, má tu povinnost. Jako každý.
Je to jinak, ale o tom už jsem tady psal. Nefér je, že neřeší reklamace, ani servis - viz ostatní příspěvky, a hlavně to, že nakupují jako velkoobchodník a prodávají jako maloobchodník. To se prostě nedělá. Dovolit si to mohou vzhledem k celoevropskému rozšíření. A také proto, že mají jeden sklad a nemusí krmit ryby ani platit za osvětlení, teplo a prodavače. Pokud si všichni budu všechno kupovat u takovýchto chytráků, malé obchody zaniknou, protože na rybičkách se krámek uživit nedá. V Německu proti nim bojují i velkoobchodníci, protože jim taktéž podrážejí nohy. Vám osobně se v podstatě nedivím. Bohužel minimálně 3x za měsíc řeším reklamace pro zákazníky, kteří si objednali "jinde levněji" a teď mají problém a nikdo to s nimi neřeší. Bohužel ani na reklamaci nic nevyděláte, takže jak dlouho to lze vydržet? Zatím to ale zvládáme řešit jen za poštovné.
K dopravě: od 1000,- neplatíte na akvaristik.eu poštovné, pokud jste registrovaný zákazník - to jste jistě přehlédl. Rád bych také upozornil, že nejste jediní, koho někdo podvedl. Jestli to byl živnostník, nebo obyčejný podvodník přeci není důležité. Byl to prostě člověk, který nejednal fér. Nejsou takoví všichni, věřte mi to.
Na tu fakturu jsem se ptal proto, že jeden z jejich zákazníků fakturu nedostal a reklamaci pak řešil přes nás. Proto jsem se ptal soukromě.
Že není zoohit český prodejce mě přece nemusí zajímat. Nemá každý prodejce když prodává v ČR, ze zákona povinnost zajistit český návod?
Přišel mi dotaz, který by mohl zajímat i ostatní:
Zdravím, četl jsem příspěvek k zoohitu. Zajímalo by mě, jestli jste k filtru dostal taky fakturu s DPH a vším, co k tomu patří. Díky předem za odpověď. Dušan Peuker
Dnes ráno objednáno, tudíž filtr ještě samozřejmě nemám, nicméně faktura s DPH již přišla.
Stejně tak již přišel další mail, že objednávka byla odeslána.
Již jednou jsme u zoohit.cz nakoupili a vše proběhlo v pořádku. Pokud by nějaký problém přeci jen byl, určitě sem napíšu.
Nemyslím si, že by Zoohit.cz jednal nefér vůči ostatním obchodníkům potažmo konkurenci.
Každý obchodník si může zajistit nákup dle sebe...(Lze nakopit přímo "ze země výroby" produktů za zlomkovou cenu.)A vždy jde o riziko jaké je ochoten podstoupit..
Sám převážně nakupuji kvalitnější věci, ty problematičtější s kvalitním servisem atd. Ale doba je taková jaká je a tak koukám jako zhruba dalších 80% lidí v ČR také na cenu.
Uvažoval jsem též o vašem obchodě pane Peuker, ale jelikož máte v nákupním řádu psáno:
Expresní služba PPL: od 119 Kč a navíc ještě včera cenu 2177Kč a u Zoohit.cz je cena včetně dopravy 1881Kč - o 415Kč, tedy 22% levnější. Každý si může demokraticky vybrat, jestli 22% z nákupu vyhodí nenávratně pryč a nebo ne.
Kdyby jste měl zasílání zboží v hodnotě nad 1500Kč zdarma a cena produktu byla vyšší max. o 10% vyšší než jsem zaplatil u levnější konkurence na českých stránkách, pravděpodobně bych dal přednost Peuker akvaristik..
Co se podpory českých živnostníků týče, sám platím státu dost daní jak někdo podotkl a nehodlám zavést další daň charita živnostníkům. Kor ne, když sám, stejně tak jako moje manželka i několik lidí z mého okolí měla tu čest pod živnostníkem pracovat a byli jimi podvedeni nebo se tam děly různé "nefér" praktiky. Neházím všechny do jednoho pytle, nicméně jsem se sám přesvědčil, že absolutní většina se dříve nebo později, když se jim daří řídí pravidlem s jídlem roste chuť, kdo je víc atd...
EHEIM má návody v češtině u všech svých produktů. Oni nedávají návody k ničemu, nechávají to tak, jak to je. Pokud výrobce nemá návod v češtině, od zoohitu ho také nedostanete. Oni totiž nejsou český prodejce.
Na začátku této diskuze jsem četla že nedávají návody v češtině. Byl k tomu návod česky?
Ja dnes objednal EHEIM ECCO PRO 2032 ze Zoohit.cz. Už si strhli peníze z karty, tak doufám, že budu také spokojený zákazník..
0 16.03.2010 11:57 František – vnější filtr
Objednal jsem EHEIM ECCO PRO 2036. Zaplatil jsem předem na účet ZOOHIT. Zboží jsem obdržel po jednom týdnu od zaplacení. Dodávka byla perfektní a bezchybná. Konečně mám výtečně fungující filtr, který pracuje naprosto potichu. Užil jsem si více než sedmiletou anabázi se značkovým filtrem FLUVAL 304.
Nejdříve ucpávání ventilů AQUA STOP každých čtrnáct dnů. Vyhodil jsem vnitřky a osadil kulové plast. ventily.Potom zjištění, že sací hrdlo v akvariu je nesmyslně malé a štěrbinami nasává mechy a pod.
Nahradil jsem ho nerezovým upraveným sítkem ze sacího ventilu. Dále se objevilo praskání "pacičkových" příchytek krycího víčka vrtulky. Konstrukce těchto příchytek je poddimenzovaná. Nahradil jsem je anticorrem. Ale hlavní chyba filtru je, že dělá "kravál". I když lsem měnil osičku, vrtulku, víčko vrtulky a celý filtr jsem umístil do samostatné odizolované skříně, stále bylo slyšet brum 50ti Hertzů. Kdo to zná, pochopí. Ve vrtulkách se po krátké době používání "vyběhala" díra pro keramickou osičku. Potom vrtulka /protože se rotačně rozvážila/ běhala jako nudle v bandě. Tak už jsem měl dost trápení, a FLUVAL jsem vyhodil.
Teď mám EHEIM 2036, a jsem naprosto spokojen. Trochu jsem se "rozkecal", ale uvědomte si, kolik času jsem
ztratil vyhledáváním náhradních dílů, protože na webu nic "nepasuje" k ničemu. Kdo jste vydrželi až sem, tak se mějte hezky.
Starší reakce
Presne tak, v Hornbachu neco je tam predrazene, neco bezkonkurencni. Treba tam maji levne sety Nano cube od Dennerle.
nikdo nerika, ze jsou nejlevnejsi, jen si mohou dovolit obcas bezkonkurencni slevu. zrovna filtry eheim, nevim ted jaky presne typ, tam mely opravdu dost levne.
Tak nedavno jsem si chtel koupit Eheim Eco 2034 do 180l akva.studoval jsem ceny...a sel podle rad moudrych do Hornbachu,kde mel byt nejlevnejsi..a relaita je takova ze se od ceny Zoohitu lisi o 550 CZK, to ano.. ale je o 550 drazsi!!
Tkaze Zohit vyhral, navic jsem do nich jako novy zakzanik dostal jeste dalsi slevu asi 15-20% na prvni nakup, proste bezkonkurenci cenaa do tynde jsem to mel doma.
Dalsi predstava "levneho Hornbachu byla nabourana zarivkami Hagen..zarivku 18W Aqua Glo jsem koupil v kamennem obchode Praha 10-Strasnice za 220, oni tu samou maj za 360..
já bych tam v životě nenakoupil, ušetřit nějakej peníz a třeba měsíc čekat, než se ozvou ...?
Ze zoohitu jsem si pred 2 roky objednaval Eheim 2128. Bylo to z jejich anglicke pobocky, tam vychazel nejlevneji a ceska pobocka jeste neexistovala. Cena byla polovicni oproti domacim prodejcum. Prisel mi domu asi za 10 dni a uplne bez problemu.
Loni jsem z nemecke pobocky objednaval automaticke krmitko Eheim a taky bez problemu.
S reklamacema u nich zkusenost nemam.
Slysel jsem ze je tam problem s reklamacema... a tusim ze se firma neda najit fyzicky...
Řekl bych že v Hornbachu je mají ještě o něco levnější. Přesná čísla neznám, zajedu se tam dnes mrknout.
0 24.02.2010 15:24 petram – Levné filtry u zoohit
Zřizuju nové akvárium. Dříve jsem měla jen takovou 60 litrovou srandu, ale nyní chci jít do něčeho většího. Mám v plánu zřídit 250 litrové akvárko a potřebuji k němu nějakou techniku. Jelikož nemám dost peněz budu nakupovat postupně a začínám filtrem. Prosurfovala jsem internet a našla jsem filtry Eheim (super kvalita) u různých eshopů za hodně různý ceny. Vybral jsem Eheim Professional
www.zoohit.cz/… a ta cena u zoohitu je proste neprokonatelna. Jinde ho mají o 1000 i víc dražší. Myslíte, že do toho mám jít? nebo vybrat něco jinýho? Poradí mi někdo, předem díky. Petra
Starší reakce
0 04.02.2010 14:43 milda87 – Zoohit
Já se musím přidat-nakonec mě neokradli.
Komunikace žádná - přišel balík,cena správná,ale jedna věc chyběla.Na urgence vůbec žádná reakce,avšak cca.po měsíci přišly peníze za chybějící zboží zpět na účet...
Možná jen neumí česky....
Starší reakce
Stačí se na jejich stránkách zaregistrovat a zvolit způsob platby.Buď platba přes internetovou kartu , nebo převodem na účet.Poštovné mají nad 1000kč zdarma.Já u nich objednával dvakrát a zboží vždy dorazilo v pořádku.I když to trvalo čtrnáct dní až tři týdny ale bylo to před vánocemi.Nekomunikovali se mnou vůbec přes email , pouze na registraci napsaly kdy bylo zboží zabaleno a kdy odesláno.Ale je to pouze na vás , je tu dosti lidí se špatnou zkušeností , ale ceny mají dobré.
Opravdu chcete od zoohitu objednat, když se tu v poslední době nahromadilo tolik záporných referencí?
0 28.01.2010 13:15 Elis – Otázka na zoohit
Prosím o radu.Chtěla bych si obědnat u zoohitu,ale nemám účet.Jde to?Klidně zaplatím poštovné,jen abych měla jistotu,že nevyhodím peníze z okna. c hci holící strojek na psy moser,který je tu za 3000kč a jinde stojí 4000-5000kč.Předem dík.
kontaktní formulář jsem zkoušela už asi 3x a nic.Jsem tak vytočená, že je mít po ruce tak budu vraždit.Není to až zase taková suma, ale když mají takovou částku od každého, je to na kriminál.Jde mi o princip, člověk se musí každou korunu poctivě vydělat a takový šmejdi si dělají co chtějí.
Ještě vydrž.U mě to trvalo přes tři naděle než to dorazilo.Mrkni na svůj účet u nich jestli už bylo zboží expedováno.
já bych řekl, že jediný kontakt na ně je bohužel jen ten mejl
0 26.01.2010 14:51 Iveta Ahoj, já si objednala zboží za 1.200,-Kč, 8.1.2010 zaplatila, a zboží dodnes nemám, telefonický kontakt neexistuje, nevím kam se mám obrátit.Nemáte na ně někdo nějaký kontakt?
Starší reakce
Ja nakupuju zde
www.exo-eko.cz/… a zatim bylo vse v pohode .
Nechci jim delat reklamu ale mrknete tam a porovnejte ceny stim zoohitem treba hnojivo tetra planta min
no tak si představte, já jim předevčírem pohrozila soudem a dnes mě kontaktovala paní ze zoohitu, domluvili jsme se na vrácení poškozeného zboží, tak snad to už klapne. budu věřit až uvidím peníze na mém účtě
0 21.01.2010 16:06 monf já objednala 1x a naposled. A to ani ne kvůli cenám, ale protože měli v nabídce pelech pro kočku, který jsem nikde jinde nenašla. Naštěstí to byla nejdražší položka objednávky a byl v pořádku. Mám u nich "jen" 569, Kč, ale jestli nejsem jediná, tak pak si zoohit pěkně přivydělá čistá ruka.
Napsala jsem jim, že pokud mi nepošlou zpět peníze za poškozené zboží, budu to řešit soudně a přes ČOI. Zatím žádná odpověd, no, napsala jsem jim to včera, tak co očekávám...
0 21.01.2010 08:21 Katka Ja mam so zoohitom.cz dobre skusenosti. Objednala som z neho 4 krat a vzdy do 4 pracovnych dni bol komplet neposkodeny tovar u mna - v Bratislave.
Podle mě patří všichni pod jednoho majitele. To, že podnikají v Německu, neznamená, že jsou to Němci. Může tam podnikat každý. Mají na sebe na stránkách odkazy. Jsou velcí, mají kapitál a tak zkoušejí, jak daleko mohou zajít. Spočítejte si, kolik je v Evropě akvaristů, kdyby každý objednal jenom jednou, stačí to.
Zoohit.com je opravdu ruská stránka. Česká je zoohit.cz a je to mutace německé zooplus.com. Jo není nad zmatek
.
dráteník napsal: .. zboží došlo bez problému..
No pockej, jak bez problemu? Bez problemu beru, ze objednam, zaplatim, za dva dny mam. Ne ze platim zbozi, co prodejce nema (a tvari se, ze ma), a musim ho nahanet, kde je.
Takovych shopu, co jsou opravdu bez problemu, je jako safranu, bohuzel :(. Ale lepsi se to.
To nebudou oni. Zoohit.cz spadá pod Zooplus.de
Jak říkám, já s nimi během prvního roku taky neměla problém. Pak začaly chodit poškozené balíky (a tyto balíky mi pošta nikdy nepřivezla, musela jsem pro ně a sepsat tam protokol, což je ve chvíli, kdy ten balík má cca 25-30 kg, trošku problém). Pak zavedli dotazníky na spokojenost s balením a dopravou. Vždycky jsem jim tam vypsala, že minimálně jeden balík ze zásilky je vždycky poškozený (často jen kvůli tomu, že do relativně tenké krabice nacpali moc konzerv), že je často poškozené i zboží vevnitř (promáčklé konzervy, tetrapaky). Reakce žádná. Pak mi začaly chodit neúplné kartóny (konzervy tam nelze objednávat jednotlivě, ale po kartónkách - většinou minimálně 6 ks od daného druhu). To jsem jim jednak psala, jednak volala - na to mi řekli, že tu reklamaci předají k vyřízení - nikdy se ale nic nedělo. Kámoška z Prahy si zhruba v té době u nich taky objednala krmení a stelivo - ten balík mi poslala nafocený, abych jí věřila - balík opět poškozený, vevnitř roztržený pytel, vysypané stelivo a v něm se válely konzervy. A samozřejmě pro něj taky musela na poštu kvůli sepsání protokolu, což je v jejím případě ještě horší - nemá auto, bydlí v sedmém patře bez výtahu a žije sama. A není zrovna žádná vazba, a to je v případě, že má do toho sedmého patra vytáhnout pětadvacetikilový balík, trochu potíž. Takže ona jim tam nejen napsala a poslala i ty fotky balíku, ale i volala, a odpověď byla stejná jako u mě - že to dají k vyřízení. A taky se ničeho nedočkala.
Muze to nejak souviset s tim, ze je nyni stranka zoohit.com v rustine? Byla vzdycky? Maji ty stranky nejakou souvislost? (myslel jsem, ze maji, na pocatku diskuze nekdo zminil, ze nakupoval na com misto cz)
To by odpovidalo, zmena majitelu, siroka ruska duse je zpravidla povznesena nad resenim nejakych malichernosti (zvlast, kdyz znamenaji problem)
Upřímně řečeno jsem si představoval, že firma s takovým zázemím se u nás bude chovat trochu jinak ke svým zákazníkům. No nic. Zůstanu i nadále věrným zákazníkem tuzemských e-shopů. Sice jsou o něco dražší, ale jsou tu i tací (vím o jednom skvělém) kteří vám dodají zboží i do druhého dne. A bez platby předem.
Přidat reakci
1 ...... ...... [2] 3 4
Zpět na obsah sekce Obchody • Zobrazeno 18185x