Zoohit
Tak nějak nerozumim otázce,maj to tam popsaný..
www.zoohit.cz/…. Když něco objednáváš a vložíš do košíku,pokračuješ na adresu a způsob dopravy a dodání a tam si zadáš,kde si to přeješ doručit...
0 11.11.2020 20:41 Jana – zoohit balík na poštu
Dobrý den, nevíte, jestli je na zoohitu možnost balíku na poštu? A pokud ano, popíšete mi prosím jednotlivé kroky objednávání na poštu? předem děkuji za odpověď.
Starší reakce
Kdysi dostal každý kdo se registroval 10% slevu na první nákup.
Teď je to tak, že již registrovaný zákazník může poslat novému pozvánku, která slevu(kupón) obsahuje.
To každý kdo je registrován
Starší reakce
Vzdy jsem platil bankovnim prevodem, ale jelikoz maji u nektereho zbozi poznamku "nelze platit na dobirku" tak bych predpokladal ze u ostatniho je to mozne.
A dá se to tímhle způsobem platit na dobírku v CZK?
Starší reakce
když budete něco objednávat, doporučuji se mrknout i na jiné jazykové(národní) varianty webu, jelikož se i dost podstatným způsobem liší ceny...
dnes jsem například objednával externí filtr eheim 2224 s náplněma za v přepočtu 1900,- (zooplus.de) a přitom ten stejný na české verzi stránek stojí 2600,-
a o cenách na jiných e-shopech ani nemluvím, tam je i dvojnásobná oproti tomu, jak jsem nakoupil
poštovný samozřejmě grátis a navíc to jde podle mě ze stejného skladu...příp. vráceni se řeší přes českou pobočku
Starší reakce
Kupoval jsem tam komplet filtr Eheim 2080, topení Eheim 300W, Náplně do filtru Eheim Media Set nemůžu si stěžovat. Ne že bych byl dršgrešle jak tu někdo píše, ale oproti nákupu v kamnným obchodě jsem tohle všechno koupil za 8600, za což mám v kamenným kšeftě tak filtr bez náplní. A to jsem ještě blbej, že jsem si neobjednal rovnou celý filtr včetně media setu protože to je ještě dalších 500 dolů. Obchod můžu doporučit!
AHoj, zoohit.cz používám už přes 2 roky pro nákup krmiva pro své dva hafany, a letos i pro nákup akvárka setu 30l a dalšího příslušenství. Za celou dobu jsem nezaznamenala jediný problém. Platím dopředu kartou, balíček je do 2-3 dnů u dveří.. takže doporučuji
Starší reakce
1 23.07.2011 12:55 Lea – zoohit je zatiaľ najlepší obchod v Európe!
Ahojky, som zo SR, som stálou zákazníčkou Zoohitu a som veľmi spokojná
. Určite,že občas sa problémiky vyskytnú, napr.zle zabalený balík-stalo sa to 2x,ale po upozornení začali chodiť riadne zabalené. Platím vopred prevodom,čo je výhodnejšie,majú fakt kvalitný tovar a keď ide o nekvalitu, treba to ohodnotiť hviezdičkami. Treba vystihnúť akcie, ktoré sú často aj 70%! Majú výborný bonusový program a zákazníka odmenia darčekom zdarma,ak vzniknú problémy. Nehovorím,že sú dokonalí,ale zdieľam názor,"kto ozaj pracuje, robí aj sem-tam chyby
)).
Starší reakce
0 08.06.2011 16:47 nafra – zboží
Většinou jsem bývala spokojena,ale v poslední době samé problémy.Teď řeším,že peníze za vrácené zboží stále nejsou zpět na účtu
Starší reakce
Také jsem tam bral Eheim Professionel 3 2075. Doprava kolem toho týdne. Jinak ale spokojenost jak s cenou tak s kvalitou zboží.
Taky jsem u nich nakupovala, dokonce vícekrát a vždy zboží dorazilo v pořádku. Je ale pravda, že doprava trvala tak týden, protože zboží šlo z Německa.
jestli máš číslo balíku a přepravce, tak to jde sledovat na netu.... DPD, GLS apod většinou 2 - 4 pracovní dni
tak vyřešeno balík už je dávno na ceste ,eli problem v distribucnim sklade takze jim to neodesilalo emaily o odeslání p.s neví někdo když už je balík v Neuenstein, Germany kdy bude v čechách sledoval někdo jak to jde k nám do čech ..
Taky jsem u nich nakupoval a vše absolutně v pohodě. Pokud mě paměť neklame, tak zboží expedují až po zaplacení. Další veliké plus je to, že jejich smluvní přepravce mi v den doručení ráno volal, že zboží přiveze asi v tolik a v tolik hodin, takže vydrž.
Nemusíte mít obavy, zoohit.cz je jeden z poměrně solidních prodejců, už jsem u nich taky nakupoval, jediný problém, který u nich však vzniká což způsobuje to jak zde popisujete, je ten, že toto je převážně německá firma se zastoupením v ČR, tudíž pokud si u ních něco objednáte, tak vám to ve většíně případů veze GLS, přímo z německých skladů, tudíž i vyřízení by se mohlo mírně prodloužit, což je jediná nevýhoda co u nich spatřuji, a naopak zase se dá u nich sehnat zboží, které se u nás někdy ani neprodává, či ještě u nás nepřišlo na trh, jako v mém případě když jsem kupoval tehdy ohřívač, jeden ohřívač mi vezli až z německa, několik dní po vyexpedování, i přesto jsem díky velikosti nákupu měl dopravné zdarma, a taky dávají množstevní slevy či bonusu. Vcelku spokojenost.
pokud by to vyexpedovali tak by ti přišel email s číslem zásilky abys ho mohl trackovat přes GLS.
U jedné objednávky se mi stalo, že to asi dva dny leželo v německu na centrále GLS a nejelo to.
Tak nevím udělal jsem u nich první objednávku a asi posledni.V ponděli objednáno zboží skladem hnes si strhli castku z uctu.Dnes je středa a ještě to ani nevyexpedovali .Psal jsem jim a už mi dva dny tvrdí ze to vyexpedovali .
Starší reakce
k tomu zooplus.com, můžu jen doporučit, naše česká pobočka vůbec nekomunikuje, zato tato německá má ráda zákazníka, mám od nich filtr a kamarád též a žádný problém.
Zoohit jako obchod tu byl několikrát diskutován, určitě najdeš přes vyhledávač. Myslím, že nebylo velkých připomínek.
to ano, ale ceny nejsou uplne totozny... a neznam ani zoohit.cz bych se priznal...
EDIT: na druhou stranu ty 2 stovky se mozna vuci reklamacim vyplatej... rady?
0 14.01.2011 12:44 GP znate nekdo tento shop? nevite, jestli maji takove ceny stale nebo je to omezena nabidka?
www.zooplus.com/…
jinak pro nove zakazniky davaji dalsich 5% a nad 59e je doprava zdarma...
0 12.01.2011 20:03 pavel.bartek –
Re: S@L@ Ahoj,pokud ti to vymění tak do toho jdi,ne?Reflektory nejsou zrovna levné.Ale pravdu máš,účel plnit bude a bůh ví co by tě ještě mohlo potkat
Zdar vespolek.Je to asi tak,ze Zoohitu mi přišel e-mail, že se moc omlouvají,ale dopravce zatím vyměnit nemohou,že se na tom pracuje,a jestli prý zboží je hodně poškozené a nefunkční, tak mi ho vymění.Je pravda že to je slabý leštěný a tvárný plech.Funkčnost to asi nijak neovlivní,ale je to na něm vidět(nebudu si to moct vyfotit do prezentace
)A opravdu na to asi hřeší, že na to člověk nemá nervy,a mávne nad tím rukou.Ale s prominutím nasereto,být to něco jiného dražšího, tak ty patálie podstoupím.
Aspoň jsem si zchladil žáhu na řidiči
.Dali mi jeho tel.a ptal jsem se ho, že chci svoje zboží,které mám zaplacené.Že už je prý vyexpedované a já že nic nemám.
A kde je? Řidič, že to je u souseda,a to neměl říkat, takovou sodu, co dostal.Vůbec nevím kde se to mně vzalo.Dvakrát jěště volal, jestli by jsme se nedomluvili.Říkám mu pozdě pane,stížnost už je poslaná.Pan řidič mi začal brečet do tel., že mu strhnou peníze,a já mu odpověděl,TO JE MI ÚPLNĚ JEDNO SBOHEM.
Ale to zboží musíš vrátit nepoškozené.......
V tomhle pripade je to evidentni, zbozi nemeli sousedovi predavat, ty nkde nejsi podepsany, ze jsi v poradku prevzal. Reklamace u prepravni spolecnosti musi byt uspesna, v krajnim pripade musi byt uspesny soud. Ale situace to vubec prijemna neni, urcite nebudou chtit odpovednost prevzit a reseni bude nejakou dobu trvat.
Kolegovi take dorucili podobnou vec, prevzala to manzelka. Po nejake dobe zvysenych hlasu v telefonu, kde si dokonce dovolili mu rikat ze tedy jeho manzelka neni svepravna, kdyz zasilku prevzala (DHL - do te doby byl jeho hlas klidny) uspesne zasilku reklamoval. Bohuzel se snazi pocitat s tim, ze zakaznik mavne po nejake dobe rozcileni rukou. Uprimne, sam bych hodne zvazoval, zda nemavnout, a soud absolvovat, i kdyz bych si byl jisty pozitivnim vysledkem. Nervy a ztraceny cas za to asi nestoji.
0 12.01.2011 16:32 pavel.bartek –
Re: S@L@ a ten soused je opravdu hodný?neprošlápl to on?To byl jen fórek.Opravdu to neměli nechat u souseda,úplně to ojeb...í.Příště neplatit dopředu a pečlivě převzít.Dopředu nic neplatím po zkušenosti,kdy jsem na zboží pak čekal do nekonečna
co vim, tak je ze zakona 14 dni na vraceni zbozi z eshopu a vyjde to stejne, asi ani pri reklamaci vam nevratej postovny...
už jsem takhle jednou zkoušel reklamovat jiné zboží a bez úspěchu. Bylo řečeno, že pokud bylo zboží viditelně poškozeno, neměl jsem ho vůbec přebírat a pokud to byla skrytá vada tak mám 3 dny na to, dostat to zpět k prodejci, což je skoro nemožné
Oni to maj dobře promyšlené.
Plech není křehké zboží. Vina je na dopravci.Reklamace bude nepříjemná kvůli převzetí zboží.
Největší podíl na tom má zoohit.Dostatečně nezajistil křehké zboží.
Z narvashopu mi trubice přišly naprosto v pořádku.Byly zabalené v tvrzeném kartonu L profil 2ks naproti sobě a obalené fólií.
Myslím, že bych to reklamoval a pokud by to nechtěli uznat, domáhal bych se vrácení peněz z důvodu nedoručení. Balík byl na Vaše jméno a pokud vysloveně nesouhlasíte s převzetím balíku od jiné osoby před doručením, je to jako by jste ho nepřevzal. Reklamaci bych řešil s dodavatelem a dopravce bych nechal na řešení jim. Přece jen mají větší argumentaci.
Jak píšeš je to chyba přepravce. A škoda, že to přebíral soused, kdybys to přebíral ty tak se dá sepsat protokol a balík nepřevzít. Jinak s přepravní firmy se k balíkům nikdy nechovají zrovna ohleduplně. Nejlíp je na tom asi GP, ale ty jezdí málo.
Ahoj všem,moje zkušenost s Zoo hit je asi taková že nevím na koho mám být víc n*****ý,jestli na ně nebo na přepravní firmu.
Už jsem ušel takže je to přepravní firma GLS Česká Republika.
Objednal jsem dva reflektory,předem zaplatil.A už jen čekal,vše v pohodě.Od Zoo hit e-mail,
klasika tak jak to funguje.Teď jsem přišel domů a za 5 min zvonek otevřu a hodný pan soused s balíkem.Hádejte co to bylo?Ano správně reflektory.To bych zkousl,ale koukněte na fotku.
Řidič to nechá u cizích lidí a ještě je to zničené.
Takže to bylo poprvé a naposled,co jsem s tímto e-shopem dělal obchod.Je mi jasné že jsou v tom nevinně,ale prostě je to tak.Zákon padajícího h***a.Zítra budu volat tam i tam.
Přeji Vám aby vy jste měli pozitivní reakce.
Starší reakce
Pokud vím tak platby kartou jsou zdarma a to i do zahraničí. Nejedná se o klasický převod z účtu na účet.
lidicky hodlám neco koupit u zoohit neví někdo když zaplatím online kartou kam peníze odesílají se .. jestli na čský ucet nebo na nemečký já jenom kolik stojí poplatek pokud na nem. tak by to mělo být platba do státu eu a to je za 200 kč teda alespon u me banky .... má někdo skušenosti
Starší reakce
já mluvím o německém zooplus.com, tam se k zákazníkovy chovají jinak, pár lidí, co odkud kupují už znám, dokonce soused tam jezdí co 14 dní pracovat, takže u mě reklamace není problém a nové díly taky ne, a i kdyby se to mělo posílat, tak to vyreklamují rychle. V Německu se k zákazníkovi chovají jinak než na české pobočce zoohit.cz
Už i ta rychlá komunikace stojí za zmínku, dokonce mi na dotaz odpověděli i v neděli večer. Jen komunikace probíhala v angličtině, ale strýček Gogle poradil, co jsem nevěděl.
Jak to výrobce myslel?
Přece když něco přestane fungovat a je to v záruce, tak to dám vyreklamovat.
Ale u zoohit nevím
.
záruka se ale na opotřebení vrtulky nevztahuje, otázkou je, jak to výrobce myslel a zda uzná vadu výrobní nebo opotřebení.
Tak naco ta záruka 4 roky?
Lepší tu vrtulku přece koupit(za ušetřené peníze)
to je fakt, novou vrtulku snadno koupím u nás.
Právě kvůli případné reklamaci, jsem do toho nešel. Ty starosti kvůli čtyrem stovkám na filtru, za to opravdu nestojej.
No tak jsem nakonec s pomocí kamaráda koupil ze zooplus.com a spokojenost. Bylo to rychlé, poslali to dokonce v sobotu odpoledne a ve středu večer jsem to měl doma, navíc doprava zdarma a ještě sleva na první nákup. Kámoš bral 3 balení Sera artemia mix v přepočtu cca za 100,- a platili jsme místo 70€ jen 65.69€, filtr mě vyšel na 1600,- v přepočtu.
Reklamace by taky neměla byt problém.
Z osobni zkušenosti můžeme Zoohit doporučit, objednávka v pondělí večer, GLS dodalo v pátek dopoledne, nepoškozené, vše opatřeno návodem v češtině ( a ikdyby ne, stěžovat si na absenci CZ návodu u německýho e-shopu mně přijde už trochu ujetý ) Cena asi těžko srovnatelná s našimi e-shopy ( zejména u německých výrobků, asi proto, že to obchází dovozce )
Prostě spokojenost.
Starší reakce
Ještě koukám, musím platit předem. ale mám problém, jelikož to potřebuji rychle, tak musím platit v bance. Do 22.10 jsem ještě na Slovensku, tak se chci zeptat, jestli někdo nevíte na kolik vyjde platba v rámci EU na zahraniční účet a jestli to nebude výhodnější platit u nás v ČR.
Já ano, desítky, stovky věcí jak pro mě tak pro známé. Není se čeho bát, spíš se boj některých českých webů...bohužel.
Přidat reakci
[1] 3 4
Zpět na obsah sekce Obchody • Zobrazeno 18185x