Zoohit
nechci se do někoho navážet, jen mě to s tou konkurencí napadlo, když jsem vidět dost negativních reakci. Možná je pravda, že v mém případě jsem měl s dodávkou zboží víc štěstí než rozumu a s tím to prodejcem jsou doopravdy problémy. Ale za sebe říkám, zboží došlo bez problému.
Tak to jsem měl evidentně štěstí.
Já si objednat Ehem prof. III 2080 i s náplněmi a přišlo vše naprosto v pořádku, šlape jako hodinky.
To jsem zkusila všechno, ale bez úspěchu. Takže co se mě týče, přišli o zákazníka (nehledě na to, že dneska už mám možnosti nákupu u českých dovozců dokonce za výhodnější ceny, než u Zooplusu).
Edit: jestli jste u nich objednával jen jednou, tak moc nejásejte. Já u nich objednávala pravidelně tak 4-5x do roka a spokojenost byla jen během cca prvního roku, pak už to šlo z kopce.
je tam třeba zavolat pokusit se nějak domlivit, klidně jim pohrozit, protože neni možný aby ze zákazníků dělali blbce. Jinak mě přišlo vše v naprostém pořádku a na krabici neni vidět ani nejmenší náznak poškození.
Ještě si vzpomínám, že při vyskladnění mi posílali mail, že zboží už je na cestě.
Mně bohužel připadá, že začali přebírat móresy některých "vyčůránků", protože dřív s nimi takové problémy nebyly. Já u nich začala objednávat prakticky hned, jakmile zařadili ČR do seznamu zemí, kam dodávají, protože řadu krmiv, které používám, sem v té době nikdo nedovážel a já je musela složitě nakupovat venku. Tak nějak z nich mám pocit, že zkouší, co sneseme. Ty platby předem mi vadí neskutečně - říkala mi kámoška, že její známí si tam naobjednali škrabadla a další serepetičky, celkem asi za 12000, a zásilka jim nikdy nedorazila. Peníze z nich prý tahali zpátky asi půl roku. Takže já vždycky trnula, jestli balíky dorazí, protože peníze mi vždycky strhli dřív, než odeslali zásilku.
Pane bože, v tomto státě už paranoia dosáhla takového stupně, že se člověk skoro musí bát aby někoho pochválil a vyslovil uznání. Takže vážený pane dráteník, já zde vystupuji (narozdíl od vás) pod svým úplným pravým jménem a ujišťuji vás, že nepracuji pro žádnou obchodní firmu a ani nejsem ničí agent.
Nikdy jsem se nesetkal s tak vstřícným postupem k zákazníkovi jak nezištně předvedl pan Peuker. Dnes mi od něho přišel opravený filtr a konečně začne akvárko zase dobře fungovat.
Myslím, že tady panu Peukerovi dlužíte omluvu. Uvědomuji si, že jsem tady na fóru host a nechci dělat dusno. Jen mně mrzí, že místo uznání, tady vaše nepodložené podsouvání podezření zůstane viset jako plivanec na skle
Tak to jste měl celkem kliku. Já, ač s němčinou taky problém nemám, a vždycky jsem objednávala z Německa, jsem od nich nikdy nedostala reakci na reklamaci. A že jsem tam za těch pár let objednala za slušnou sumičku. Dotazy na zboží a tak vyřizovali celkem rychle, ale jakmile šlo o problém, tak ticho po pěšině. Přitom se mi u nich celkem pravidelně stávalo, že část zboží chyběla - nikdy ne moc, tak 3-4 konzervy nebo tetrapaky, ale během posledních dvou let to bylo při každé objednávce. A nikdy se to nenamáhali řešit. O poškozených balících ani nemluvím.
Tak jestli je to narážka na nás, tak zdůrazňuji, že máme čisté svědomí. Naopak považuji za podvod, prodávat techniku za velkoobchodní ceny a tím likvidovat ostatní prodejce. Zoohit využívá toho, že z ČR na něj nikdo nedosáhne. Proč ke zboží neposlali fakturu, je pro mě opravdu záhadou, za náhodu to ale nepovažuji. Omlouvám se adminovi, ale reagovat jsem musel.
Takže pozor - rád si s pány Němci na toto téma promluvím, kdybych měl náhodou tu možnost. Tento přístup se německým způsobům moc nepodobá.
0 20.01.2010 20:28 dráteník – kladná reakce
Já si objednával filtr Eheim 2322. První paradoxní situace byla ta, že se ho vyplatilo koupit přes francouzskou pobočku "zoohit", problém byl ale s váznoucí komunikaci z francouzské strany. Cca po 2dnech čekání jsem se rozhodl, že napíšu přímo na fracouzskou centrálu, co se vlastně děje a proč se na mě vysra.i. Během několika hodin jsem dostal odpověď v tom smyslu, že právě ten můj vysněný filtr není na skladě a že budu muset počkat až koncem týdne (což bylo až za 3 dny). Zde jsem nepochopil, jak je vůbec možné, slíbit zákazníkovi výrobek, nechat si ho zaplatit a až po zaplacení suše oznámit, že výrobek vlastně vůbec nemají. Rozhodl jsem se, že si zkusim zavolat rovnou do německa (v německu jsem byl na vejšce, takže s jazykem problém nebyl) ohledně jejich firmy a toho filtru. V příloze s e-mailem jsem jim zaslal formální stížnost, ve které jsem barvitě popsal své rozhořčení s jejich podnikáním a že jejich chování k zákazníkům z bývalích komunistických zemí zavání skandálem, diskriminaci a pohrdáním. Místo odpovědi jsem dostal rovnou výrobek se značnou slevou a s omluvou. Takže jsem spokojen
ještě bych chtěl upozornit na tzv. preventivní kritiku osob, které se skrývají pod nějakým nickem a kritizují tento obchod, jen aby ziskal další zákazníky. V tomhle případě by se jednalo o klamavou obchodní praktiku, kterou si právě tenhle "kolos" nenechá líbit.
Jestli si vzpomínám na citaci,kdy obchodní praktiky jsou považováný za klamavé pokud podnikatel: vyvolává dojem nebo nepravdivě uvádí, že nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo se prezentuje jako spotřebitel"
tak pozor na to, v německu jsme právě tenhle konkurenční boj probírali dost podrobně
To je tím, že společnost Zooplus (provozuje i Zoohit) má sídlo v Německu. Už jen to, že sem dodávají zboží bez českých návodů (pominu-li výrobce, kteří dělají návody pro celou Evropu) je na stížnost. Já s ními reklamaci nikdy do konce nedotáhla, nikdy nereagovali (a to se jednalo o poškozené balíky, chybějící zboží a podobně).
0 20.01.2010 14:33 Martin gabrys –
Re: monf Dík za info. To se jim tam naše dopisy sejdou
Dávám jim tento týden, v pondělí píšu stížnost na ČOI. Na ČOI jsem volala, takže když pošlu stížnost, tak se tím prý budou zabývat a prověří danou firmu. Poučení pro příště, pokud firma nemá kontakty, funguje jen mailem, už to je podezřelé.
0 20.01.2010 11:01 Martin gabrys –
Re: monf Už to je 21 dnů, 6x urgence, ani jedna odpověď. Věc jsem předal právnímu zástupci a ještě bude stížnost na ČOI. Zoohit už NIKDY. Ale jako protiváha nepříjemné zkušenosti mne velmi překvapilo neskutečně vstřícné a korektní jednání firmy Peuker akvaristik. Jsem rád, že v této zemi ještě existují seriozní, spolehlivé firmy. Neberte to prosím jako reklamu, spíše jen jako poděkování a poučení pro druhé. Doufám, že se admin nebude zlobit.
Martin G.
0 18.01.2010 12:25 monf musím se přidat, zoohit již nikdy více. 7.12.2009 jsem odeslala objednávku, pelíšek + podestýlka pro kočku OK, ale toaleta pro kočku došla poškozená, komunikace je slabá, prostě HRŮZA. S tímhle jsem se nesetkala. Jejich nízké ceny jsou založené na tom, že nemají žádné náklady na komunikaci se zákazníky - telefonní spojení, a zřejmě ani dostatek lidí, kteří by vyřizovali maily. Hlavně že chtějí peníze předem. Podařilo se někomu z Vás dotáhnout reklamaci do konce? M.
Starší reakce
0 15.01.2010 08:33 Martin Gabrys –
Re: smik Díky za odpověď. Rozhodl jsem se, že už nebudu čekat jestli se zoohit ozve nebo ne. Reklamaci budu řešit jinou cestou, díky ochotě jedné české servisní firmy (škoda že nemohu jmenovat).
Děkuji všem kteří se zapojili do diskuse
Martin
No mě odpověděli. Já jsem požádal o reklamaci. 14.11. jsem psal, že chci zboží vyměnit za nové 18.11. jsem se dozvěděl, že 21 filtr vyzvedne GLS na udané adrese 27.11. info o expedici nového filtru.
Toť má jediná zkušenost s reklamací (výměnou) filtru. Nevylučuji, že jsem měl jen štěstí.
Komunikace, ale není nic moc.
Díky za zprávu. To je právě to co mně zajímá. Jestli mají jen zpoždění a jak se píše níže "je to s nima na dlouhé lokte", nebo jestli je tady někdo komu neodpověděli vůbec.
Tak si to přečtěte pořádně - on psal, že už se 4x pokoušel se zoohitem spojit. Já se tomu ani nedivím, mám zkušenosti stejné - na vzkazy ohledně reklamací poškozeného zboží mi taky nereagovali.
Martin Gabrys napsal:
Před 14 dny mi přišel od Zoohit objednaný balík.
V první řadě. Nechápu proč když zjistíš poškozený výrobek tak čekáš 14 dní než ho reklamuješ. Asi o dvě stránky dřív jsem popisoval mou zkušenost s reklamací filtru. V uvedeném e-obchodě musíš požádat o přidělení nějakého reklamačního čísla a s výrobkem zaslat příslušný formulář. Já jsem se dohodl na termínu a adrese kde si může přepravní služba výrobek vyzvednout a poslali mi nový. Na mé straně žádné náklady. Každopádně komunikace je na delší lokte.
To Cerimka
Moc děkuji za nabídku. Popravdě tato možnost mně vůbec nenapadla. Nicméně se obávám, že mechanické poškození mi jako reklamaci Eheim neuzná, přestože je více než pravděpodobné, že poškození filtru vzniklo už při balení/skladování. Omlouvám se, jestli jsem to napsal nesrozumitelně. Probém je asi v tom, že někde ve skladu jim na krabici s filtrem něco spadlo (protože poštovní balík nebyl promáčknutý a ostatní zboží bylo také nepoškozené). Zkusil jsem přiložit fotku ze které to snad bude zřejmé. Pokud by bylo možné takto reklamaci uplatnit, mohl bych Tě poprosit o email ?
Jen tak na okraj, akvarijní techniku už kupuji jen Eheim, ta kvalita je fakt špičková. Teď mi přišel vzduchovací motorek Eheim a konečně mám vzduchování, které je naprosto bezhlučné, prostě paráda.
Děkuji mnohokrát
Martin Gabrys,
To Miras:
Díky za radu
taky bych to tak udělal pokud to půjde(viz. Cerimka), jelikož podle mě i když se spojíš se zoohitem, jediné co udělají, že to přepošlou přímo autorizovanému servisu. Jako Např.když objednávám Noťase, a jsou poruchové, u Aceru je rovnou posílám do servisu Brno, bez ohledu na to, kde a u koho jsem je koupil.
Ahoj ! Několikrát po sobě jsem si musela přečíst tvůj příspěvek, abych na něj mohla patřičně zareagovat. Přestože nevím, jakým způsobem zmiňovaná firma řeší své reklamace, ráda bych Ti navrhla vyřešení tvého problému. Jsme autorizovaným prodejcem a servisem filtrů EHEIM a pokud by námi řešená reklamace uspíšila vyřešení tvého problému, budeme jedině rádi.
0 13.01.2010 09:25 Martin Gabrys – reklamace zoohit
Rád bych poprosil o radu ty z vás, kteří jste museli něco reklamovat u Zoohit. Jak dlouho se normálně u Zoohitu čeká na odpověď ohledně reklamačky ?
Před 14 dny mi přišel od Zoohit objednaný balík. V něm byl, mimo jiné, filtr Eheim Prof.3e . Přestože byl balík nepoškozený, tak na filtru je ulomená páčka uzávěru vody. Už 4x jsem se pokoušel spojit se Zoohitem kvůli reklamaci, ale dosud mi nikdo neodpověděl. Musím říct, že s takovým přístupem k zákazníkovi jsem se ještě nesetkal. Stojím teď před dilematem zda ještě čekat na odpověď, nebo jestli už mám podniknout nějaké právní kroky (DAS, ČOI apod).
Starší reakce
No a nebude to tím že Eheim automaticky tiskne vícejazyčné návody pro celou Evropu. Zkus si objednat něco co se do ČR dováží přes další distributory jako je Tetra a zjistíš že návody jsou jen pro GB a D (Britové a Němci). No a pak budeš jak magor pátrat po návodech na netu.
Tomas Enderson
To je zvláštní,objednal jsem si u zoohit eheim 2080 a světe div se,návod tam byl dokonce i v češtině.
Já u Zooplusu nakupovala několik let, protože dřív nebylo možné některé druhy krmiv sehnat jinak. Bohužel spokojená s nimi moc nejsem - sice jsou levní, ale vadí mi ty platby předem - už několikrát jsem se musela dopátrávat balíků, vadí mi to, že ty balíky chodily poškozené, někdy byl dokonce poničený obsah, a oni se nikdy neobtěžovali s tím něco dělat. Na tyto reklamace nereagovali nikdy, ani v případě, že tam některé zboží dokonce chybělo. Dneska nakupuju krmiva přímo od českých dovozců, poštovné mám zdarma, platím dobírkou a když se cokoli stane, okamžitě mne informují - naposledy se jim poškodil balík při předávání na poště, okamžitě ho vzali zpátky na přebalení a mne hned informovali, že jeden balík budou odesílat o den později kvůli tomuto problému. Takže když si člověk popátrá, i u nás lze najít solidní obchodníky se solidními cenami.
Jinak máte pravdu v tom, že je to podraz na ostatní - já k tomu dodám ještě jednu věc - jejich zboží je bez návodů v češtině...
Problém je v tom, že malí obchodníci, kteří to dělají a chtějí dělat dobře, potřebují obrat, aby mohli být konkurenceschopní. Málokdo si uvědomuje, že to, že si koupí chleba, nebo třeba krmení pro rybky v odborném obchodě, vlastně ho podporuje a umožňuje mu zvyšovat podíl na trhu. Pokud to tak není, nebudou naši obchodníci nikdy schopni konkurence. A ruku na srdce, pokud chce někdo opravdu poradit, ať už je to v akvaristice, nebo technice, trvá ten rozhovor třeba i hodinu. Pokud ale za pultem stojí osel, co o tom nic neví, je třeba jít o dům dál. Všichni takoví ale nejsou. Internetový prodejce z Německa to neřeší. Žádnou kamennou akvaristiku neuživí jen prodej ryb. Prostě tu techniku a krmení prodávat potřebuje. Jinak zanikne. Já osobně se snažím podporovat české obchodníky, ať už jsou to autoservisy, nebo řezníci a zelináři. Jinak Zoohit je v podstatě podraz na všechny velkoobchdníky. Nakupují jako velkoobchod a prodávají přímo. To není férové obchodování, ale zneužívání velikosti firmy. Nejsou tak hodní, že chtějí mít malé zisky, aby my jsme mohli mít levnou techniku. To jen pro vysvětlení.
v podstatě s tebou souhlasím.ale moc manželek za pultem nevídám.myslím že stále převažují prodavačky které makaj za min.mzdu které nemají zaplacený ani státní svátek. a o tom co prodávají vědí prd.a to nemluvím jen o akvaristice!bohužel stále majitelé dávají přednost laciné nekvalifikované síle než aby připlatili za odbornost a zkušenosti.nemíním podporovat líné české obchodníčky.ovšem rodinou firmu kde se o úspěch stará celá rodina podpořím rád i za vyšší cenu!
Vzhladom na to, ze drviva vacsina ludi neovplyva prebytocnymi peniazmi, tak je celkom pochopitelne, ze idu po cene. Ja robim to iste, nakupujem v CR alebo GB, a aj s postovnym je to zvycajne o polovicu lacnejsie. Koniec koncov, aj ti predajcovia u nas (v SR aj v CR) to robia tak, ze to nakupia v zahranici, a predavaju to u nas za 2-nasobnu cenu (v SR 4-nasobnu). Takze my ako konecni spotrebitelia mame byt zli, ked robime to iste, co obchodnici? Naco mam platit lubovolnemu obchodnikovi 2-nasobok, za to, ze mi to iste iba posunie? A bohuzial vacsinou o tom vie este menej ako ten, od ktoreho to kupil? Takto to mozno fungovalo v stredoveku. Dnes mame internet, tak ho pouzivajme aj na to, na co primarne vznikol - obchodovanie
Viac na tuto temu v autobiografii H. Forda, preco nepredavat za co najvyssiu cenu, ale za co najnizsiu a s maximalnymi sluzbami. Velmi dobre vedel, o com hovoril
A na margo tych zamestnanych manzeliek a spol. - ked chcem dat manzelke peniaze, tak jej ich dam priamo, a nie cez obchodnika XY, ktory si z toho vacsinu zoberie pre seba. Ale ak neviete, ako sa zbavit prebytocnych penazi, mozte to robit aj tak
... díky za toto rozhodnutí, ač nejsem ze Sklorexu...
Ono to má ještě jeden aspekt. Pokud budeme všichni všechno nakupovat v cizině, možná se brzy dočkáme toho, o co tihle giganti usiluji: U nás nebude od koho nakupovat. A pak se ceny teprve dostanou na tu správnou výši... Ono u nás v Čechách už nějak neplatí, že u někoho nakoupit znamená, dát mu vědět, že je dobrej a že jsem spokojenej. Většinou se jde jenom po ceně. Na rozsahu řetězců v naší zemi je znát, že nadnárodní firmy to rychle pochopily. Možná, že bychom se měli zamyslet, že naše české obchody zaměstnávají za pulty naše manželky, tchyně, kamarádky... A pozor, teď nemluvím jenom o akvaristice, ta to nezachrání, mluvím o české povaze, která ničí všechny, kteří to chtějí dělat jinak. Do obchůdku si skočit pro radu a pak koupit u těch podavačů v řetězcích, případně Bůh ví odkud z internetu. Existují obchody v Čechách, které i před svátky dodávaly do druhého dne...
Jakmile máš napsáno příprava k zaslání,tak druhý den zboží expedujou pošlou ti e-mailem číslo balíku a cestu balíku můžeš sledovat po internetu on-line.Do 3-4 dnů to máš doma.
Rozhodne ne po terminu 15 prosince.
Se zoohitem mam dobre zkusenosti
Objednaval jsem od nich z Anglie Eheim 2128 v te dobe za mene jak polovinu co stal u nas a pak jeste krmitko Eheim z Nemecka o tretinu levnejsi nez u nas.
Vse mi prislo cca za tyden a v poradku. S reklamacema u nich zkusenosti nemam.
Ja kdyz nakupoval u jejich zahranicni pobocky, penize tam "sly" neuveritelnych nestastnych 9 dni. Jakmile vsak zooplus potvrdil prijem, mel jsem filtr treti den rano od potvrzeni doma.
Tak už mi přišel potvrzující email a na zoohit mám místo čekání na platbu napsáno "příprava k zaslání". Tak uvidíme, budu informovat o stavu zásilky.
Zrovna včera jsem se rozhodoval koupit či nekoupit.Zrovna filtr.Už jsem měl vypsanou i obědnávku.Ale pak mi začalo vrtat hlavou totež.Zaplatíš celou částku dopředu.Přijde nebo nepřijde.A co až se pokazí.Problém s reklamací.nakonec jsem se rozhodl dát o nějakou kačku víc a zítra jedu do Sklorexu.A mám jistotu.
Zatím bych nervozní nebyl, pokud jste příkaz zadal 22.12. večer, fakticky jej banka provádí příkazem 23.12. na centrum a od 24.12. byly svátky a víkend, kdy se ani v bankách nevrtí, takže připsán na účet zoohitu může být opravdu až dnes (či zítra) dle banky, kde má účet...Pravda, na to, že máme jedny z nejdražších bank na světě bych si představoval také rychlejší "cvrkot" .
Taky doufám, že je vše jen pozdrženo svátky, nicméně reagovat na kontaktní formulář by mohli. Musím vydržet, nic jiného mi stejně nezbývá.
Já mám se zoohitem velmi dobré zkušenosti. Objednala jsem si tam nový filtr Eheim profi 3e 2078, orig. náplně a další "hračičky" pro rybičky za cca 11 tis Kč. Objednávala jsem v neděli a balík přišel ve čtvrtek - což je úžasná rychlost (bylo to na začátku listopadu). Návody v češtině u všeho byly
Bedna mi přišla trochu poškozena, zboží poškozeno nebylo. V dotazníku se v zoohit ptali na spokojenost s přepravní službou, tak jsem jim to napsala a oni mi za to malé poškození bedny dali kód na slevu 5 % - což také není k zahození
Kchrz: Nevýhodou tvé dodávky jsou podle mne svátky - holt v těchto dnech vše déle trvá :(
Já mám se Zoohitem trochu problém.
22.12 jsem si objednal filtr a ihned uhradil fakturu převodem z účtu. Doposud mi nepřišel ani email s vyrozměním, ani fitr. V profilu Zoohitu mám stále - "čeká se na platbu".
Kontaktní forumluář jsem již vyplnil a odeslal 2x a stále žádná reakce.
Začínám být kapku nervozní, 6500,- v luftu není málo.
Starší reakce
Taky jsem u zoohitu.cz koupil filtr Eheim 2080 i s mediasetem 208 za bezkonkurenční cenu 6921,-Kč.
V sobotu jsem objednal a ve čtvrtek jsem ho měl doma,takže zatím jen pozitivní zkušenost.
mám přesně tu samou zkušenost, s obchodem jsem velice spokojen. Teď už je i možnost převést peníze na účet a ne jen platit kartou. Jediný mínus jak už zde bylo je ta delší komunikace.
1 05.12.2009 11:53 smik Takže doplním zkušenost s tímto netovým obchodem tak jak jsem slíbil.
Chtěl jsem koupit filtr Eheim Prof III 2075, ten je za nějakých 4890,-Kč, jako nově registrovaný jsem měl ještě slevu 10 % takže cena na nějakých 4500,- (velice slušné). Po problémech s kartou mi poslali číslo účtu na který jsem platil předem (trošku obava). Za asi 3 dny filtr došel. Po rozbalení jsem zjistil, že jedna spona, která drží hlavu filtru je prasklá. Takže peripetie s komunikací přes kontaktní formulář a reklamace zboží. Filtr zaslán zpět na náklady prodejce. Za asi týden po odeslání jsem obdržel filtr nový.
Zkušenost veskrze pozitivní a myslím, že se není čeho obávat. Jako hlavní nevýhodu považuji komunikaci, která probíhá přes kontaktní formulář a je trošku na dlouhé lokte. To co by se telefonicky vyřešilo za minutu tak trvá týden. (musím ale uznat, že reakce na mé dotazy trvaly do 2 dnů). Pro někoho může být nevýhoda nutnost platit zboží pouze kartou.
Hodnotím vcelku pozitivně a to hlavně z důvodu cenového, protože za ty peníze bych ten filtr nekoupil ani ve velkoobchodě. Co jsem se díval tak třeba filtry 2080 jsou taky za parádní peníz.
Starší reakce
Ceny jsou nastavené podle trhu. Nic ti nebrání si to objednat v německé verzi shopu
.
no právě jsem z toho trochu zmaten, na těch německých stránkách je ten filtr dokonce ještě o cca. 200,- kaček levnější. Jde mi jen o to, abych neposlal někam peníze a nic nedostal.
Je to česká odnož renomovaného německého e-shopu zooplus.de. Takže myslím bez obav.
0 30.11.2009 12:54 Miras [111] ahoj, má někdo zkušenosti s tímto e-obchodem:
www.zoohit.cz/…. chci tam objednat filtr, ale chtějí platbu předem, tak abych se nenapálil.
Starší reakce
Tak mi ten filtr posílali přes GLS, mají pobočku i v ČR a tracking byl bez problémů, za pár dní (díky sttánímu svátku a víkendu) jsem ho měl doma...
Tak teoreticky by zboží přijít mělo, takhle velká firma by si nedovolila nějakou ostudu (alespoň doufám). Mně na nich vadilo to, že pokud jsem měla dotaz ohledně sortimentu a tak, tak se ozvali rychle, ale když šlo o reklamaci, dělali mrtvého brouka. A dost mi vadilo, že si peníze strhávali dřív, než přišlo zboží - já toho vždycky objednávala hodně, takže mi šlo třeba 5 balíků, a chodily postupně, tak to byl trochu adrenalin - přijde? Nepřijde? Jejich internetové sledování zásilek v té době moc nefungovalo, snad už to teď mají lepší. S tím, že nedodávají české návody, si ale podle mě docela zadělávají na průšvih, jestli je někdo práskne.
Tak žádnej návod k tomu nebyl jen obrázek na složení.
Jinak se mi dnes ozvali mailem tak jsem jim trochu křivdil. Moje karta opět neprošla a důvod nikdo nezná. Zaplatil jsem jim tedy převodem z účtu na účet dopředu před přijetím zboží. Tak pak poreferuju jestli jsem přišel o prachy nebo ne
.
Přidat reakci
1 ...... ...... [3] 4
Zpět na obsah sekce Obchody • Zobrazeno 18185x