Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Kameny

 

NápovědaFórum » Dekorace a dno » Dekorace 

Přejít na předchozí stránku 4 Přejít na další stránku   1  
Kameny
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 4   21.01.2020 08:50 R Muž vaclav [14625] - Echinodory + stonkové rostlinyRe: I.Š.
Tohle kamení je určené pro aquascaping, protože vypadá dobře a používají se k nim speciální substráty které problém s vápencem po určitou dobu eliminují. Tyhle akvária jsou určená pro soutěže takže udělat vyfotit a začít znovu. Jejich životnost je v řádu měsíců. :-)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 1   21.01.2020 08:42 Žena I.Š. [55] Re: ZDRI
Jsem začátečník a ve všech informacích a radách, které poctivě načítám stojí, že kameny nesmí šumět. Vaše profi specialitky neznám, to už je jiný level. Ale zase jsem o něco chytřejší.Děkuju a hezký den potlesk ahoj
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 8   21.01.2020 08:32 Muž ZDRI [1415] Re: I.Š.
To, že kameny šumí, ještě neznamená, že nejsou použitelné do žádného akvária. Do určitých biotopů (např. nádrže pro jezerní tlamovce) to naopak může být i plus. Spousta takových kamenů se běžně prodává i ve specializovaných akvaristikách. Je třeba s tím počítat a dopředu si rozmyslet, co kam dávat. A chtít po univerzální, nekvalifikované a mizerně placené obsluze v hobby marketu, aby měla takovéto geologické znalosti, to mi přijde příliš :-)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   21.01.2020 08:24 Žena I.Š. [55] – Speciální kameny do akvária z Hornbachu
Ahoj, v Hornbachu Řepy jsem koupila 4 kameny určené do akvária za celkovou cenu 500 Kč. Jen tak pro jistotu jsem je otestovala octem a šuměly. Vyměnila jsem za jiný, velký s dírou a bylo to úplně stejné. Vrátili mi peníze docela ochotně, ale nechápu, jak je mohou vydávat za vhodné do akvárií. Sami prodavači se divili. Takže příroda a kamarád geolog to jistí ahoj

Starší reakce