Přihlásit se RYBICKY.NET »

Filtr do středního akvária (51 - 200 l)

NápovědaFórum » Technika » Filtry 

Akvaristik.eu

Přejít na předchozí stránku 16 Přejít na další stránku   1  
Filtr do středního akvária (51 - 200 l)
 Reagovat na tento příspěvek 0  - R ctibum Re: Case
To se týká té nádrže, co máš v prezentaci a co je prakticky bez rostlin?
 Reagovat na tento příspěvek 0  - Case – Akvárium 112l
Ahoj, mám akvárium o objemu 112l. V akváriu je asi 15 neonek a 7 ancistrusů (zatím). Potřeboval bych radu jaký vnitřní filtr bych měl do tohoto akvária pořídit. (jsem začátečník) akvárium mám asi měsíc a filtr který v něm byl fluval 3 plus včera vypověděl službu. Předem díky za odpovědi.
 Reagovat na tento příspěvek 0  - R romant Re: Fabia
Takový, který bude mít dostatečné množství filtračního materiálu ve vztahu k objemu nádrže a předpokládaným znečišťovatelům. Takový, který onu nádrž dokáže po vydělení(čistého papírového výkonu) polovinou svým objemem přečerpat za hodinu alespoň 3x. ;-)
 Reagovat na tento příspěvek 0  - R afc1886 Re: Fabia
Tak ono záleží,jestli chceš vnitřní nebo vnější,kolik chceš do filtru investovat a taky jaká bude osádka akvária.
 Reagovat na tento příspěvek 0  - Fabia – Jaký filtr???
Ahoj potřebuju radu mám akvarko 74 l.Už mám vše až na filtr. Jaký filtr je nejvhodnejsi?Díky za odpověď. :-)
 Reagovat na tento příspěvek 0  - Iceman Re: ctibum
Bral jsem ho, protože jsem měl požadavek na co nejtisší provoz. Zatím tohle plní na 100%.
 Reagovat na tento příspěvek 0  - R ctibum Re: Iceman
No, ta tvoje Tetra mi přijde papírově cca mezi e401 a e701... Jdu ji prozkoumat :)
 Reagovat na tento příspěvek 1  - Iceman Re: ctibum
Tuhle otázku jsem řešil asi před měsícem. Nakonec jsem šel do Tetry ex 600 plus a jsem rád, že jsem si nevzal menší. Mám aq 54 l a po měsíci provozu to mam jen lehce přiskrcené. Hadice jsem nezkracoval. Takže časem to budu mít na tuty na plno.
Za mě tedy doporučuji vzit tu 700.
 Reagovat na tento příspěvek 0  - R ctibum Re: afc1886