Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Aquaclay ground

 

NápovědaFórum » Dekorace a dno » Dno 

Přejít na předchozí stránku 2 Přejít na další stránku   1  
Aquaclay ground
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   01.04.2012 21:25 Muž PanJirka [1] - CichlidyRe: deCORF.OBRAEN
No hodně sem toho přečetl, nemyslím snad že by se to dalo nějak hodně zkazit. Budu se držet návodů, nebojte :-)
Do dna pude JBL Florapol + Rataj PROFI SOIL
JBL Florapol má navíc tu výhodu že ty přebytečné živyny váže a neobsahuje fosforečnany ani dusičnany. Hodně jsem tady koukal po nádržích a dost lidí má tu samou kombinaci, snad to poroste :)
Nejsem uplný začátečník, ale že bych byl zkušený, to se taky říct nedá. No uvidíme.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   01.04.2012 11:34 Muž deCORF.OBRAEN [220] Re: PanJirka
nepridával som žiadne hnojivo do dna, ale ak je možnosť je dobre na začiatok pridať nejake ílove hnojivo ku korenom rastlín
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   01.04.2012 11:12 Muž PanJirka [1] - CichlidyRe: deCORF.OBRAEN
Požil si nějaké hnojení do dna ?
Jinak moc pěkné akvárko :-)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   01.04.2012 08:13 Muž deCORF.OBRAEN [220] Re: PanJirka
po cca 4 mesiacoch AC nabralo na váhe (vyplnili sa póry baktériami) a úplne v pohode sa sadia rastlinky a aj sa super odkaluje..dokonca aj nejaké to tvarovanie dna sa dá urobiť, ale piškorky sa postarajú o jeho zrovnanie..bez piškoriek by to mohlo byť v pohode
edit: rastlinky majú krásne biele a zdravé koreńe ano
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   31.03.2012 22:56 Muž Miso [470] Re: PanJirka
nemam s cim zrovnavat ale ja som s nim spokojny, dohnojujem tabletamy. Ale na HC to ma moc velku zrnitost, to potom radsej to Manado. Su to lahke substraty takze nerataj s niakym vecsim tvarovanim dna.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   31.03.2012 21:22 Muž dravec [72] - RostlinyRe: PanJirka