Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Rájovec - pohlaví

 

NápovědaFórum » Akvarijní ryby » Určení pohlaví ryb 

Akvaristik.eu

Přejít na předchozí stránku 2 Žádná další stránka   1  
Rájovec - pohlaví
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   25.11.2008 23:52 Muž Felix [242] - Středoamerické cichlidy, rod Parachromis je srdečníRe: stoki
Fotka sice stojí za starou belu, ale řekl bych, že je to holka - mohutnější předek, ploutve krátké, tak nějak, jako u "normální" ryby... myslím si, že není-li na Tvé fotce vyloženě mládě (což není), máš samičku chovatelské "odbarvené" formy ;-)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   25.11.2008 19:08 Muž DavidDizzer [26] Re: stoki
Taky bych řekl, že je to samička, ale ta fotka nic moc,(taky nejsem extra fotograf, zkuz ještě jednu fotku ;-),
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 2   25.11.2008 18:45 Muž Barney [61] Re: stoki
No lepší fotku už si udělat nemohl, co ? :-D
Podle barev a délky ploutví je to samička. ;-) X-)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   25.11.2008 18:38 stoki Re: marsz
Fotka k příspěvku Samička/sameček
 
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   24.11.2008 19:52 marsz Re: stoki
Asi se mu líbí. Neumí mluvit, tak ji honí. :-) Možná
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   24.11.2008 19:26 stoki
Mam dva rajovce, samičku a samečka. Sameček mi na samičku útočí, nevíte čím to je? Mám 112 litrů akva.

Starší reakce

 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   07.09.2007 14:08 Muž vojtak [312] - CichlidyRe: marsz