Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Bílé tečky

NápovědaFórum » Nemoci  

Přejít na předchozí stránku 4 Žádná další stránka   1  
Bílé tečky
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   25.09.2007 22:37 Muž Nik [191] Re: Radka
Jj, zvednout teplotu na 30°C a vzduchovat.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   25.09.2007 22:36 Sidonius Re: Rakdka
Vypadá to na krupičku (kožovec rybí - Ichthyophthirius multifiliis).
K tomu bakteriální rozpad ploutví... :-O
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   25.09.2007 22:29 Radka – bílé tečky
Fotka k příspěvkuFotka k příspěvkuFotka k příspěvkuFotka k příspěvkuFotka k příspěvku Mám 14 dní nové akvárko, jsem úplný začátečník. Založili jsme ho pro 4 letého syna. Dneska večer jsem na rybkách (mečovkách a později na ancistrusech) objevila jakési bílé tečky. Zdá se mi, že to plave i ve vodě. Mám tam ještě paví očka, ale ta se zdají, že jsou v pořádku. Zkusím sem dát pár fotografií (jsou horší, ale lepší jsem nenafotila) a prosím poraďte, zda jde o krupičku - oodinium nebo nemoc bílých teček - ichthyophthirius multifiliis (našla jsem v knize). Případně jak postupovat, protože si nejsem jistá, jestli mi zítra ve zverimexu poradí, když mi neřekli, že potřebuju teploměr, topítko a filtr. Doporučili mi jen vzduchování. :( Díky moc, ale syn by byl fakt zklamaný.

Starší reakce

Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   11.08.2007 11:55 miro03 Re: lesky01
Na krupicu mám osvedčené zdvihnut teplotu o 5až6 stupnov a je po pár hodinách po krupici.Spadne s nich a je pokoj už len potom vymením tretinu vody ale až ked sa sníži zas teplota.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   10.08.2007 21:21 lesky01 Re: Shrek
Taky se mi to stalo. Koupil jsem přípravek EXIT. Aplikoval jsem ho docela pozdě, ale aspoň jsem zachránil z 15 neonek 7. Kůra trvala 3 dny přesně podle letáku. Poté bych asi vyměnil aspoň 1/3 vody.