Přihlásit se RYBICKY.NET »

Minerální vata v kořenech

NápovědaFórum » Akvarijní rostliny » Sázení 

Přejít na předchozí stránku 2 Žádná další stránka   1  
Minerální vata v kořenech
 Reagovat na tento příspěvek 0  - bucliik Re: Michal1987
alespoň mají pohnojené dno :-) ale jinak by měly rostlinky být dřív než rybky ;-) tak snad pro příště.
u rostlinek je to hodně individuální, některé jsou totiž pěstovány nad vodou( emerzně), takže pod vodou emerzní listy shodí a nasadí submerzní(podvodní) listy. Ty často vypadají dost jinak než ty původní. Takže jde o to jaké rostlinky máš. Trpělivost ;-)
 Reagovat na tento příspěvek 0  - Michal1987Re: Yirka
Takže rastlinkám nebude vadiť, keď im tie korene skrátim. A chcel by som sa ešte opýtať, s rastlinkami som začiatočník, aký čas potrebujú na aklimatizáciu v novom prostredí a kedy asi začnú pokračovať v raste a či im nebude vadiť to, že akvárium je už dlhšiu dobu s rybiou osádkou ? (myslím si, že je to dosť individuálne, ale chcel by som vedieť aspoň približné informácie) ďakujem.
 Reagovat na tento příspěvek 0  - deCORF OBRAEN – testik
ja som urobil test s vatou a dal som do filtra 2 kusy odličovacích tamponov medzi molitan na skušku jemnejšieho filtrovania vody :-) ..a po mesiaci som pozrel do filtra a po tamponoch ani náznak :-D ..voda čista bez nejakých stôp plavajucich tamponov ale vo filtry ako hovorím ani zrnko po nich ano ..žeby ju bakrérie skonzumovali??
 Reagovat na tento příspěvek 0  - Yirka Re: Michal1987
Kořínky rostlin je vhodné prohlédnout a poškozené ustřihnout, kořeny pak před zasazením zastřihnout. Naprostá většina rostlin stejně po přesazení staré kořeny ztrácí a nasazuje nové.
 Reagovat na tento příspěvek 0  - Michal1987
takže jednoznačne vybrať??? ďakujem za radu, pretože počítam s kúpou takto pestovaných rastlín. A ešte by som chcel vedieť,či pri vyberaní rastlín z tohoto obalu vadia malé poškodenia koreňov, (či to nezačne hniť alebo tak nejako).
 Reagovat na tento příspěvek 0  - René – vata