Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Výztuha u akvária

NápovědaFórum » Technika » Akvária a jejich podstavce 

Akvaristik.eu

Žádná předchozí stránka 1 Přejít na další stránku   1  
Výztuha u akvária
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 1   16.06.2019 01:03 Muž Lesha [1] Re: Northweaf
Nejsem žádný odborník, nejsem sklenář ale elektrikář :) Ale mám několik velkých nádrží a nedokážu si představit 800 litrů nádrž z 10 skla. Jedná nádrž co jsem zrovna nedávno si nechal dělat ma cca 430 litrů 230*31*60 (d*š*v) a je z 14 skla a sklenář mi tam raději udělal dvojté dno a i to příčně ještě spojil výztuhou. Podélné výztuhy nahoře mám taky, sice ne od kraje ke kraji, ale cca 2 cm od krajů a uprostřed je to spojené příčnou výztuhou o šířce 20cm. Tuto nádrž najdeš v mém profilu pod názvem PRACOVNÍ. a před měsícem jsem si nechal dělat další nádrž co má cca 250 litrů 245*31*35 (d*š*v) a je dělané z 10 skla a opět mám podélné výztuhy cca 2cm od krajů a 20cm příčnou výztuhu nahoře i dole a vím že on by takové akva co tobě sklenář udělal asi nikomu domů nepustil. Nevím na kolik tebe přišlo to akvárium, mě obě staly cca po 10,000. není to málo, ale pevností těchto akvárií jsem si docela jist a on také. a jestli zaplatím za akvárium 8000 nebo 9500 už podlě mě nehraje roli a oba máme klid na duši :) )Já i sklenář palec
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   15.06.2019 15:13 Muž Northweaf [0] – Vystuhy