E-shop
Já objednávám na
www.akvariumruzicka-eshop.cz. Sice rostliny balí do mokrých novin a následně po více kusech do pytlíku (prý to jinde dělaj pečlivěji), ale zatím s kvalitou rostlin spokojenost.
Edit: ale mám jen nenáročné druhy
To jsou největší producenti rostlin u nás (aqua daho a Rataj) a nevyplatí se nakupovat pokud nechceš něco speciálního u překupníků. Do objednávky musíš uvést že nechceš náhrady protože to dělají všichni a někdy to mají i v podmínkách.

Ahoj, nějak mě posedlá myslenka, že potřebují další rostliny a u nás ve městě je to mizerie. Buď kvalita na bodu mrazu a nebo ceny nasazené dosti vysoko a kvalita nevalná. Chtěla jsem se poptat jake máte zkušenosti s e-shopy? Zatím mě zaujala nabídka aqua daho a Rataj, ale pokud my doporučiti i jiný obchod budu ráda. Jde mi v první řadě o kvalitu a pak komunikaci. Nerada bych dostala jiný rostliny než si objednám bez nějaké domluvy. A pak ceny za kytky andopavu aby byly taky rozumný

. Já vím nejsem skromná.

Starší reakce
0 11.07.2018 22:22 Jana Já nakupuji potřeby pro naše zvířectvo na
fera24.cz Doma máme hotový zverimex, takže je toho opravdu hodně co je potřeba. Nejenom rybičky. Doma máme taky psa, dvě kočky, dvě morčata, hada a teda ty rybičky. Kdysi jsem chodil nakupovat do zverimexu, ale to se už nevyplatí. Nejenom, že to tam mívají dražší, ale hlavně je toho hodně. Takže objednávám hodně přes internet, nejčastěji právě zde. V klasických obchodech nakupuji jen věci v akci
Starší reakce
Pokud budeš potřebovat např. jemnější škrtící ventil RFO 352-M5, stejně se nákupu u prodejců vzduchotechniky nevyhneš.
Tento ventil doporučuje i Marcel G. Zde si o tom můžeš něco přečíst:
rybicky.net/forum/hledat/… Aha, tak v tom případě není co řešit

Díky za info

Zboží do košíku vložit jde a potom odeslat poptávku

Název společnosti bych zadal své jméno.
Mám tam starou registraci. Myslím, že jsem tenkrát při žádosti o zaregistrování do pole IČ vyplnil nulu. Ceny se ti objeví až po přihlášení.
Ale asi tě zklamu s tím, že od nich nakoupíš levněji. Pro srovnání použiji např. zpětný ventil VNR-210-1/8:
shop.tech-con.cz - cena 219 Kč (bez DPH)
www.eshop.atmhydros.cz - cena 229,00 Kč (včetně DPH)
www.rostlinna-akvaria.cz - cena 199 Kč (včetně DPH)
Takže pokud nenakupuješ ve velkém, případně nesháníš nějaké neobvyklé komponenty, najdi si jiného prodejce.
Kupoval prosím někdo v poslední době něco od Tech Conu (
www.tech-con.cz)? Myslel jsem, že bych komponenty k CO2 od Camozzi nakoupil přímo od nich a měl to tak bez přirážky akva obchodů, nicméně na jejich stránkách sice odkaz na jakýsi e-shop je, nikde ale nejsou uvedené ceny, nelze vložit zboží do košíku, registrace bez IČ není možná a i do poptávkového formuláře je nutné napsat název společnosti. Dá se u nich ještě vůbec něco objednat jako koncový zákazník?
Starší reakce
Škoda, ale nakonec vše dobře dopadlo, díky za zpětnou vazbu a info k průběhu

Tak koupe molitanu u
www.petshopik.cz v pondeli zrusena , pani nebrala telefon, nasledne vzal druhy tel manzel, vymluvy na dodavatele.. poslani penez zpet trvalo 5 dnu..cele trapeni 21dnu..
Doporucuji nevyuzivat www.petshopik.cz
nakoupeno v
eshop.jezirkabanat.cz maximalni spokojenost, v pondeli rano objednano, zaplaceno, v utery kolem 13h doruceno. Narezane molitany na presnou miru, spravny pocet... neni co dodat, dekuji mnohokrat
Starší reakce
Supr.. diky za reakce.. sem si zase vybral shop kurnik...

Osobně zkušnost nemám, ale např. tady je to celkem napováženou
obchody.heureka.cz/…
Takže držím palce.......

A doufej že ti přijde vše. Mě u větší objednávky nepřišly dvě věci v ceně cca 300kc
Petshopik.cz objednany filtracni naplne 21.3 2018
27.3 2018
Vážený pane/paní,
děkujeme Vám za objednávku v internetovém obchodě Petshopik.cz
Vaši objednávku zpracujeme v co nejkratší možné době. Objednávka je manuálně zpracovávána a prověřována, o dalším průběhu Vás budeme informovat.
Děkujeme za Vaši důvěru a doufáme, že budete nadále naši věrní příznivci.
Na brzkou shledanou a s přátelským pozdravem
petshopik.cz
Platba prevedena druhy den... poslano

potvrzeni o platbe
Nevim co na tohle rict..
Starší reakce
Shodou okolností jsem objednala několik balení krmiva a léčiva 7.3.2018. Zásilka byla odeslána včera a dnes jsem ji dostala. Prohlédla jsem exspirační dobu a vše je do roku 2019- 2022. Kromě jedné položky, ta je do 10/18, ale to jsem věděla, byla kvůli tomu ve slevě.
Takže já jsem spokojená.

E shop je vynovený
www.aquariumparadise.eu ma viac produkty ma úplne co vôbec nemali to sú žive rybičky sladkovodné a morské rybičky na predaj.

Eshop - neotevřené vrátit ve 14tidenní lhůtě.
Tak JBL je ten jeden z nejhorších, objednal jsem si v Braníku náhradní náplň k jejich testu a trvalo to 4 měsíce než jsem je dostal.

Ok, tak to schválně zkusím, ale i tak bych u aktivního eshopu čekal informaci, že je zboží nedostupné (JBL, really?), než prostě šedivé vyprodáno...
Stejný majitel samozřejmě, myslel jsem to tak, že tuto stránku
www.akvarista.cz/… v podstatě tvoří akvaristi.
A co se týče sortimentu, stačí poslat dotaz. Někdy nemá sortiment ani dodavatel.
Stejná doména, stejný majitel. Nemluvím o foru, ale o vydávání článků. Ale to není podstatné, setrvalé "vyprodáno" třeba u náhradních náplní do testů a řady dalších položek ano.
Kubaa napsal: On je ten eshop, zdá se, v úpadku. Velkou část sortimentu mají trvale vyprodanou. A nové články na webu nevychází bůh ví jak dlouho.
Web akvarista a eshop jsou oddělené stránky. Aktivita na webu je v režii akvaristů.
Akvarista.cz nemá vlastní prodejnu a nemysli si že to že je krmivo pár měsíců před koncem životnosti může být je jejich chyba, běžně tohle posílají i dodavatelské firmy. Minulý týden jsem se o tom bavil v Zoo Braník a majitelka si stěžovala že všechny dodávky musí kontrolovat, protože jsou schopni poslat i prošlé zboží.

On je ten eshop, zdá se, v úpadku. Velkou část sortimentu mají trvale vyprodanou. A nové články na webu nevychází bůh ví jak dlouho.
0 08.03.2018 15:20 Morty – Téměř prošlé krmivo
Nedávno jsem (naposledy) nakoupil na e-shopu Akvarista.cz.
Krmení Hikari s expiraci ani ne do dvou měsíců, krmení od Tetry s expirací do třech měsíců......
Rozhodně nedoporučuji kupovat krmení, nebo cokoli, co má dobu expirace. Patrně do balíčku dají to, co se jim nepodařilo prodat na krámě - velké zklamání:(
Starší reakce
U mě zatím maximální spokojenost, zkoušel jsem i rostliny a v pohodě.

0 19.02.2018 23:07 AceVentura I u mě maximální spokojenost, do druhého dne zboží doma, ceny fajn, přehledné stránky, kytky přišly v dobrém stavu, veškerá komunikace bez problému. Nejsem pouze spokojený s výrobkem aqua nova, externí filtr, ale to už není až tak jejich problém, je to prostě čínskej šmejd a oni jsou prodejci.
Já od nich taky bral osmózu a přišla bez 6pojistek na hadice a kohoutků.po tel oznámení. hned odeslali nový kohoutek a pojistky.nakupuji tam často a vše ostatní bez problémů a vad.
Návod poslali mailem, ten zbytek jsem neřešil, dohromady to koupím za třicet korun při návštěvě kamenného krámu, kam jdu tak jako tak, zatímco řešit další zásilku s poštou či jiným přepravcem je o nervy - kdybych to měl pro někoho udělat za peníze, o míň než stovku si neřeknu.
Stačilo se ozvat a věřím, že by byla zjednána náprava. Měl jsem u osmózy aušus díl k napojení na vodu (nebyl tam vyříznutý jeden závit), stačil jeden e-mail a nový díl byl do 2 dnů doma. Marketing je jedna věc, tam určitě mohou být pochybnosti, ale co se obchodu jako takového týká, nakupuji tam poměrně často a vždy bylo vše v naprostém pořádku.
Souhlasím, na těch článcích je vidět, že jsou dost silně orientované na propagaci nabízených produktů. Ale nabídka obchodu je opravdu široká a ceny jsou ve srovnání s jinými e-shopy často nižší. Objednával jsem tam už mnohokrát a vždy v pohodě...

Já jsem tam nakopil zatím dvakrát. První nákup v pohodě, druhý byl osmoza bez navodu + chyběla i nějaká drobná bižuterie (jedna modrá pojistka, teflonová páska). Za to tam byl navíc jeden díl pro připojení na sprchu. Možná nějaký pomatený brigádník...
Články na jejich stránkách nepokládám za poctivý, marketingem nezatížený zdroj vědomostí.
Ale je to evidentně dobře vedený obchod, nakupoval jsem tam vícekrát a nemám žádné stížnosti.
Akvaristice určitě rozumí více než dobře, ale tady jsou to hlavně prodejci a tak také vypadají jejich stránky. Nakupuji u nich dost často a klidně je doporučím ostatním.
Ahoj, čo si myslíte o tomto e-shope a celkovo stránkach uvedených vyššie? Mne prídu celkom dôveryhodné, ceny a sortiment tiež dobrý. Samozrejme, nejaký ten marketing tam bude, ale myslím si že luhári to nie sú. Už som od nich kupoval in- vitro rastliny a hnojivá, spokojnosť. Ale niekde som čítal že to ani nie sú akvaristi... Ďakujem všetkým za názor

Starší reakce
Psal jsem dotaz prodejci kdy obdržím zboží ? Obratem email : odešleme ještě dnes , nobo zítra . Ani zítra se nekoná , žádná komunikace .
akvaristika-365.cz/…
Tak po dvou dnech se prodejce ozval s omluvou s tím ,že pošle navíc dárek .
Starší reakce
Zdravím, nakupoval někdo v poslední době ryby nebo krmení na akvarium.cz? Je to ok? Díky.
Starší reakce
0 10.11.2016 21:16 SatanekD Hoši tak dík za uklidnění
souhlas super klucina jen ta komunikace (telefon ma vyrizeny bezem pulminuty.... omluvit se, rict duvod, kdy to tak muze dojit a poprat pekny den.....nic vic neni potreba)... az na nej nekdo poda ztiznost za nedodrzeni kupni smlouvy bude mit pruser....
obchodni podminky bod 6.6. Zboží je odesláno do 9 pracovních dnů, není-li prodávajícím řečeno jinak u objednávek, které mají všechno zboží, které je dostupné - „skladem“
....pak bude deti krmit rohlikem.....
Já se s někým bavil a říkal to stejný. Ono by stačilo mít v potvrzení objednávky napsáno: "omlouváme se, máme toho moc, vyřízení objednávky bude trvat 2-3 týdny" a nikdo by to asi neřešil.
Poprvé jsem z té (ne)komunikace byl nervózní, napodruhé jsem to už vůbec neřešil a objednával s předstihem
Jinak vše precizně zabaleno, naváženo a každýmu doporučuju (s dovětkem, chvíli to trvá)
To Stanek: mě zboží přišlo minulej pátek, takže buď bez obav. Na mejly neodpovídá, ale stav objednávky se po přihlášení mění (např. z čeká na platku, čeká na zabalení)... ;)
mi nerikej ze nemuze vzit telefon. rict sry mam toho fest do mesice objednavka dojde. nez nechat zakaznika v obavach
Přidat reakci
1 ...... 10 11
Zpět na obsah sekce Obchody • Zobrazeno 17638x