AKVA trhy Kroměříž
více na oficiálním webu
http://akvakm.eu/ v sekci AKVA trhy Kroměříž.
Fotky a sortiment z minulých trhů naleznete v sekci Akce u konkrétního termínu trhů.
Tak dovézt hračky by nebyl problém.
Tak o tom jsme uvažovcal, uvidíme, zkusím to navrhnout, jen to chce dotáhnout hračky a děti můžou být vzadu na chodbě. Uvidíme pro příště.
ještě mít Dětský koutek jako v Brně a je to OK
Chci mladé ryby. Jinak předběžně jsem uvažoval o čichavci modrém a perleťovém. Ale to ještě popřemýšlím.
Určitě mu napiš. Jen mne trochu zarazil výběr. Nechceš je mít v jednom akvárku, že ne? Čichavci modří by mohli perleťové respektovat, když se koupí stejně malí a vyrostou spolu, ale bojím se, že medové by proháněli. Asi bych k modrým medové nedával. Kdyby ale byli medový s perleťovými, myslím, že by neměl být problém. Ale nejsem odborník na čichavce.
Vozím vzorky pravidelně. Přímo výrobce nevím, mám to od překupníků, vozí to myslím z Německa.
Která firma to vyrábí? Vem na burzu vzorek.
nee, ale vypadá stejně. Bohužel mám jen omezenou nabídku, ale zase za lepší ceny než flexi.
Ahoj, jak to vidíte s dopravou na burzu teď v sobotu? Nechystá se tam někdo jet přes Zlín? Svezl bych se - tam i zpět. Aj na benzín bych přispěl. Díky, Petr
To ale není z Flexiobkladů že?
Mám hnědý 2-4 mm rozdělaný pytel, tak ti můžu vzít.
Ok, objednávat kvůli mě tu trošku nemusíš, chtěl jsem ho jen vyzkoušet, ten černý je dobrý, ale zalíbilo se mi u pár lidí i tohle.
Aha tak já mu zkusím napsat zd má nějaké čichavce modré a perleťové kdyžtak i ty medové
ano, 1,6kg... podívám se jestli někde mám takouvou trochu
no mě stačí do miníček na zkoušku jen cca 5kg (litr má 1,6kg že?)
Pan Hřivňák nabízí čichavce, tak jsem se ho ptal, zda by měl i medové v přírodní varietě a psal, že ano. Tak jsem si jich u něj 10 zamluvil. Doufám, že tentokrát si tam nebudu kupovat nic jiného než ty čichavce
Pojedu tam především kvůli nim.... a taky se podívat a popovídat
Od koho máš čichavce medové?