Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Pangas dolnooký - pohlaví, chov, odchov

 

NápovědaFórum » Akvarijní ryby » Množení ryb 

Akvaristik.eu

Žádná předchozí stránka 1 Přejít na další stránku   1  
Pangas dolnooký - pohlaví, chov, odchov
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   12.08.2020 06:59 R Muž ctibum [6865] Re: Jaryna
Využij zdejší inzerci a vlákno darování přebytků. Případně zkus i rybicky.net/forum/10957-setkani-akvaristu-praha, třeba se do zítra někdo chytne...
Normálně bych to tu smazal nebo dal OT, v tomto případě ale udělám výjimku ;-)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   12.08.2020 01:42 Jaryna
Zdravím, také jsem si jako začátečník naběhla, před rokem mi slečna v akvaristice prodala 3 pangase cca 4cm... (juuuuu, to jsou krásný rybičky ,můžu je dát k těm a těm do 100 l akvaria?.. Jistě!).. Teď mají cca 15 cm a já nevím, co s nimi. Achjo. Nechcete je někdo? Slibuju, že už se budu držet starých známých druhů, které jsme mívali s tátou! Po Praze i dovezu, zadarmo, je mi jich líto,jak u mě nemají prostor... :-(

Starší reakce

 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 1   08.03.2020 09:25 R Muž Anthrax [4739] Re: danielka841
Doporučuji přečíst celé i vzhledem k prostorovým narokům ryby www.catfish.cz/…
rybicky.net/atlasryb/pangas_dolnooky
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   07.03.2020 13:06 danielka841
Ahoj, ako spoznám pohlavie u pangasius sutchi albino?

Starší reakce

 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 3   04.04.2018 12:44 Muž NHKG [3900] - HadohlavciRe: Pavel
Ne, na ně to chce rybník. Vyrostou přes 60 cm a potřebují prostor na plavání. Do akvária absolutně nevhodné ryby.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   04.04.2018 12:41 Pavel – Sumeček žraločí a nádrž