Dubové listí do akvária
Jako tak, že na Šumavě je podstatně čistější vzduch než v Plzni (doufám), byť na okraji a v minimální zástavbě. Rozhodně to není listí od silnice
jak jako smrdí zplodinami
No nevím, dala jsem tam takové ty klasické (nevím, jestli je ze zimního nebo letního) a pak před pár dny jsem přidala ještě ty špičatější - podle odkazů asi z dubu červeného. Zatím pořád nic. Nevadí, aspoň vypadají hezky. Mmch. trhala jsem je ze stromu a byly už hnědé uschlé. Ještě někdy příště zkusím šumavský buk - ten rozhodně nebude smrdět zplodinami, tak třeba jim bude líp chutnat
Kaira napsala: Kdyby byl zelený?
Bude hnít.
Já nevím, nejsem odborník přes dubové listí.
Jaký by tedy mohl být problém s tím, že je utržený ze stromu? Kdyby byl zelený?
Byly utržené už uschlé, hnědé. To je špatně?
Hele já mám taky padený, ze stromu netrhám, ale ne ty v počátečním stádiu rozklady
ale takový pevnější, jsou v akva taky tak dva měsíce a pořád vypadaj jako kdyby tam byly týden. Ale ty co jsem měl předtím byly taky za měsíc skoro pryč, asi je to list od listu.
1 29.01.2015 19:05 radim
V tom může být problém. Že je urvanej.
Já mám dubový list v krevetárku už asi od října nebo listopadu a je naprosto netknutý.
tak oni dubové listy ale i jiné nejedi hned nejdřív tam musí dojit k rozkladu a to nejakou dobu trva a asi nejvic jim to chutná když je to aspon 14 dni v akvarku jinak šišky moc nejedi ty se pouzivaj hlavne na upravu vody . Za měsic až dva z listu zbyde jen kostra .
dubove listy jsem nezkousela, jen olsove sisky, prelity varici vodou, a nejaky casek louhovany, nejdriv atrakce nejvyssi, pak na to krevety pekly, tak jsem s tim prestala
ale takova sparena kopriva, to je pry zuzo (rikaj krevety) davam jim vrsky, cca 4 listky, a to jim jede
zachvilku na nich začnou žít mikroorganismy a pak se to nich krevety pustíjou, ve svém akva je na listech někdy nevidím i týden a pak jsou na nich třeba celý den
Ony si je najdou