Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Nákup rostlin

 

NápovědaFórum » Akvarijní rostliny » Nákup a přeprava rostlin 

Přejít na předchozí stránku 4 Přejít na další stránku   1  
Nákup rostlin
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   08.01.2018 18:03 123katka – Nenáročné rastliny
Ahojte :) chcela by som si založiť 25-30l akvárko. Ale som úplý začiatočník a neviem aké rastliny si vybrať. Chcela by som obyčajné ale aj plávajúe (pre Bettu :) ) akvarijné rastliny. Poradili by ste mi nejaké nenáročné, ľahko dostupné rastliny vhodné do malého akvária ??? stydim

Starší reakce

 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   22.12.2017 03:15 Rado – Nákup rastlín
U mňa vyhrávajú rastliny Aqua daho a Dennerle.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   19.12.2017 18:20 Muž Januk17 [96] - drobne cichlidky – rastliny do akvarka
Mam na plane ešte tieto rastliny Limnophila hippuroides red
Rotala rotundifolia
Microsorium pteropus
Heteranthera zosterifolia
Anubias afzelii
Ludwigia palustris
Hygrophila nervata
Hygrophila difformis

tie rastliny mozu byt.
Ja odberám od eshopu www.rostlinna-akvaria.cz niektoré nie su skladom ako casto su skladom.
Rastliny echinodorus beauty red a HOt pepper, indian red mozem si ch kupit ake mate tieto skúsenost. :-)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   19.12.2017 17:53 Maq Re: Anthrax
Anthrax napsal: Je tam rozdíl v zemi původu Hortilab -Nizozemsko
Myslím že se to vozí z Chorvatska. Možná je to pobočka nějakých Holanďanů, to je možné.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 1   19.12.2017 17:22 Maq Re: FilipF
jóó, obrázky...
Obrázky jsou právě jen obrázky. ;-)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   19.12.2017 13:33 FilipF Re: Anthrax
Našel jsem tam porovnání na obrázcích a Tropica vypadá stejně jako Invital, ale ten vyjde levněji. Čili volba je asi jasná :-) Díky za info.