Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Personál akvaristik

 

NápovědaFórum » Obchody  

Žádná předchozí stránka 1 Přejít na další stránku   1  
Personál akvaristik
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 3   03.03.2021 18:07 Muž marion888 [106] – Personál
Personál je snad nejhorší v Pet centrech. Tam je podmínkou přijetí max. 25 let, mít hodně kérky na rukách, a poznat skaláru od neonky:-)

Starší reakce

 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   23.07.2007 08:49 Muž matlala [798] - Rostliny
Já mám taky takové zkušenosti, bohužel jak píšete prodavači chtějí prodat za draho a co nejmíň výhodně pro zákazníka. Kdysi jsem zkoušel ten odvod u prodavače vydal jsem se za amatéra a potom se smál v jedné pražské akvaristice když jsme byli na návštěvě u tety (bylo na sídlišti Jílovská) a kupoval jsem anubiasy a tak různě nechal jsem si navybírat druhy a dala mi upně vše co tam měla kráva, do 20l akva 50košíků a ještě valisnerie giganty, potom mi začala radit že ten a ten filtr je nejlepší na světě (elite rejnok 5 smich ) ale byli to honiče vody pak mi začla cpát různé přípravky a krmiva (jako bych to využil) a mnohé další věci, pak přišlo na placení já jí řek že jsem už dlouho akvarista a vím co je dobré a co ne, taky jsem jí říkal že chodím pro rady sem na stránky a byla z toho na větvi. :-D smich nacpal jsem jí to vše zpátky byla zlostí bez sebe já se válel smíchy, nechal jsem si jen ten anubias. ona přišla o tržbu. nakonec jsem se ještě dozvěděl že to byla majitelka toho obchodu a o rok později mi teta říkala že tam byli a ona se poučila (nevím jestli z toho mého nákupu, nebo tam bylo víc lidí) a už lidem neradí a dokonce si něco přečetla palec

PS: neměl jsem čas přečíst všechny příspěvky ale brzy to udělám.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   22.07.2007 22:15 Žena Voloďka [59] - TetryRe: isamik