Setkání akvaristů - Poděbrady, Nymburk a okolí
Srazy - vila Jarmilka, Pionýrů 208, Poděbrady
OT: Jenze bez nich neudelam polovinu hrubek
.
Já netušila, že jsem pod dohledem pana učitele a smím psát pouze spisovně.
Když člověk píše v rychlosti občas se chybce neubrání.
Ovšem nemluvila jsem o dětech, ale o dívkách a ženách a o tvrdých rodičích. Kdyby jste tu byl, tak by jste věděl. Děkuji za upozornění a ráda přijmu od vás osobní konzultaci o českém jazyce na příštím setkání.
. Doufám, že dorazíte a nebudeme si jen dopisovat o gramatice.
Ti koupelnu půjčím ale musela by jsi dorazit do Kolína
No jo, když se to táhne až do jedenácti večer
.Jo a ještě dnes se nemohu jít koupat, protože vana je plná rostlinek. Zítra ze mně bude roznášková služba, právě pro ty co nemohly dorazit, či je rodiče nepustily.
Moc prima setkani, kdo nebyl at lituje
Téda to je zeleniny. Piskořky vem budeme měnit.
0 30.01.2015 01:07 Clara – Nabídka
Tak jsem tajně doufal že mi to vyjde, ale bohužel ani napodruhé. Snad tedy další termín
Jinak kdyby někdo chtěl nějaké plovoučky popř egerie možno průběžně v Kolíně.
h.
Starší reakce
bych prosim toho lotusaka prekuryrovala do Prahy Risovi
0 21.01.2015 12:55 jitkaS Můžu darovat obří lotus červený, valisnerie, rotalu.
Dafnie bude na jaře...teď je zalezlá...
Neměl by prosím někdo z okolí násadu trepky a dafnie?
Starší reakce
0 06.01.2015 09:40 jitkaS Lednové setkání příznivců akvaristiky je v pátek 30.1.2015 od 17 hodin. Na stálé adrese.
Kdo by potřeboval nějaké rostlinky či živočichy dejte vědět předem. Jinak pro všechny olšové šištičky a dobrá nálada zdarma.
Budu se těšit.
Starší reakce
0 19.12.2014 21:57 Bella [1047] - Rostliny Kdo nebyl, litujte
dik za filatelistickyho jeziska
prohlidku arzenalu
cukrovi, povidani o zvirectvu, a tak vubec!
Starší reakce
Starší reakce
Skoda
uz jsem se tesila na filatelisticky povidani
tak priste.
Aha, do akcí jsem nekoukala, tady ve vlákně to nebylo, takže netuším, kdo všechno si tam toho všiml.