Vždycky tomu tak bylo, že "Nabídka určuje poptávku".
Lidi nemůžou chtít něco, o čem neví že existuje.
Tohle vlákno je tomu důkazem. Ještě před 14 dny málo kdo tušil, že existuje nějaká sladkovodní artemie.
A už vůbec nikdo netušil, že lze něco takového sehnat.
Až když jsem založil tohle vlákno, vzbudilo to zájem o tuhle artémku.
Teď je vás skoro 50 co má, nebo bude mít možnost jí vyzkoušet.
S tím co tu píše JuraS lze souhlasit. Nemáš na krámě, neprodáš!
A věřím, že nápad s načepováním dafnií at. je dobrý.
Ono je to Jirko ještě trošku jinak. Když loni Clarky nabízel tyhle artemky, tak věř že kdybych to věděl, už bych je měl dávno a neorganizoval bych tu tyhle importy.
Líbal není obchodník, je to kšeftman, překupník, ale moc obchodovat neumí. Výrobce, prodejce, když chce něco nabídnout, prodávat, tak aby to prodal, musí o tom taky někdo vědět, musí to prostě umět prodat. Teď nemám na mysli ty blbý keci co výrobci, prodejci kolem produktů vedou.... (tohle je nej, toto je super, nic lepšího není, ostatní jsou šmejdy) ... když něco takového vidím, tak to ve mě vzbuzuje odpor a nemám zájem.
Pokud ale klientům podáš
informace (pravdivé, nezkreslené), vysvětlíš co a jak se má, je úspěch, co, kde jak, atd. máš výrazně větší šanci na úspěch.
Jak vidíš v tomhle vlákně, tak ohlas to vyvolalo celkem velký a to jen během dvou týdnů.
A to jsem vůbec neměl v úmyslu nějakou takovou akci rozjíždět a už vůbec mne nenapadlo, že se to takhle rozjede.
V současné době už objednávky nepříjmám. Ovšem je možné, že někdo odřekne, nebo se uskromní. Potom by se ještě nějaká násada dala někomu nabídnout.... Ale čekatelé už jsou.
Jak všichni vidíte, je to jen o prodejcích. Jejich schopnostech, nebo spíš neschopnostech pružně reagovat na poptávku. Jejich neschopnost, neprozíravost a neochotu něco risknout pak svádí na krizi, na nezájem a podobně.