Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Elektroinstalace pro akva

NápovědaFórum » Technika » Další technika 

Akvaristik.eu

Přejít na předchozí stránku 3 Žádná další stránka   1  
Elektroinstalace pro akva
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   10.08.2009 09:51 Muž boruberry [159] - Raci, krabi, krevetkyRe: JuraS
Ahoj jednak, tím že zvýšíš odběr proudu, tak nezvýšíš odpor. ten zůstává vždy stejný, napětí ze sítě je také porád stejné a jediné co se mění je protékající proud, který způsobuje ohřev a který vzrůstá s vetším počtem spotřebičů zapojených v zásuvce. Počítal jsem tvou zátěž a je to nějakých maximálně 400W, což je nic. Ono hřejou spíš ty spínací elmag. hodiny. Takže tvé akvárko má menší odběr než rychlovarná konvice, nebo mikrovlná trouba, a ta pojistky taky nevyhodí =)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   10.08.2009 08:58 JuraS – Elektroinstalace pro akva
Zdravím,
předesílám, že nejsem elektrikář a že se po neblahých předchozích zkušenostech s elektřinou jí vyhýbám jako čert kříži.
Předevčírem jsem zprovoznil nové akva a k tomu účelu jsem do stolku pod něj zavedl elektřinu cestou 5 metrů dlouhé prodlužovačky s 6 ti zásuvkou. Do této zásuvky jsem zapojil 3 x časovou zásuvku a do nich 3 x glomat (1*30, 1*30, 2*30), zdroj pro ventilátor chlazení, elektromagnetický ventil co2. Napřímo bez hodin jde topení 200W a čerpadlo 10W. jednak je to hrozná sestava která se nikam nevleze (zvažuji jak to udělat jinak..potřeboval bych náměty). ale moje otázka směřuje k tomu..když jsem včera s tím ve skříňce šiboval tak jsem zjistil že se ta 6 ti zásuvka hřeje až hrůza..byla tak horká, že jsem ji raději opatrně položil a zavřel dvířka..

je možné abych způsobil tímto zapojení takový odběr (odpor??) že se i prodlužovačka zahřívá ???