Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Řasy

 

NápovědaFórum » Řasy  

Přejít na předchozí stránku 45 Přejít na další stránku   1  
Řasy
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   03.11.2010 15:17 medved – hnijí rostliny
nemůže mi někdo poradit. Dělá se mi furt želená vláknitá řasa a hnijou mi spodní listy rostlin. Je ji ch moc, a dělas tam hnědou kaši
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   03.11.2010 15:07 JuraS – Re: sollik
pravdu díš...čím míň "vrtám" do akva tím míň mám problémů...
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   03.11.2010 15:02 Muž sollik [257] - Cichlidy – Re: domik101
Podle mě je boj s řasou pomocí chemie k ničemu. Základem je nastolit podmínky v akváriu tak, aby se řasám co nejméně dařilo. Sám momentálně bojuji s rozsivkami častější výměnou vody a mechanickým odstraňováním, plánuji pořídit pancéřníčky pro přerývání dna a SAE na listy rostlin. Nicméně nadále studuji další možnosti. Základem je hodně rostlin (hlavně rychlerostoucích stonkovek). Neměl jsem s řasou problém až do předělávky nádrže, kdy jsem odstranil velký trs Cryptocoryny a stonkovky - tím pádem se nádrž prosvětlila a přišla o hlavního spotřebitele živin a řasa se rozjela ......
V každém případě hnát se za nádrží bez jakéhokoliv náznaku řasy asi není správná cesta. Každý potvrdí, že zajeté akvárium s nádechem "patiny" tzn. i řasy je hezčí než nová sterilní nádrž.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   03.11.2010 08:35 Muž VVV111KKK [61] – Re: domik101
Vím, že to není úplně k tvému dotazu, ale momentálně čtu toto vlákno o řasách. A hlavně ten začátek, kde jsou odkazy na další stránky, je velmi zajímavý. Jen to pořádně přečíst.
rybicky.net/forum/600…
Pravda je, že tady moc zkušeností s tímto přípravkem prezentovaných není.
S konkrétními dotazy by myslím určitě poradila firma Rataj.