Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

www.akvatera.net

 

NápovědaFórum » Obchody » Kamenné 

www.akvatera.net
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   07.02.2015 11:44 Muž Sstevo [2] - akvarium ako v amazonke
podla mna je akvatera zatjal najlepši obchod v BA palec palec palec

Starší reakce

 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   25.06.2012 19:27 Žena Kytka [2146] Re: Cosmogagy
Zdravím, já bych uvítala testy filtrů Eheim - zajímalo by mne srovnání řad Aquaball a Biopower - litráží se prakticky překrývají, takže by mě zajímalo co kam (raci CPO, krevetky, rostlinné, společenské - v různých velikostech). Další filtr, na který mám zálusk snad na podzim je Eheim Professionel 3 600.
Jinak kde jsem jako začátečník absolutně tápala byly odkalovače. Cenové rozpětí od 50ti korun do více než 1000 a nevěděla jsem, na co se mám soustředit a podle čeho si ho vybrat. (U filtrů jsou aspoň ty litry ;-)). Rady prodavačů v kamenných obchodech radši nepočítám. Ale k tomu by to asi chtělo i nějaký článeček s vysvětlením základních principů fyziky (mě dost dlouho unikalo, jak může odkalovač bez motorku nasávat ze dna písek), co je k čemu dobrý (délka hadice, délka nasávací trubice a tak). Možná by pomohlo nějaký krátký instruktážní video, jak fungujou jednotlivý typy a z každý kategorie vybrat - tohle je dobrý a tohle už ne.
Další kapitolou je osvětlení - ať už jednotlivý trubice nebo celý sety (takový to: koupím, nacvaknu na akvo a svítím).
A v neposlední řadě by mě zajímaly CO2 sety. Po určitý době sice asi většina pokročilejších přejde na bomby samo-domo, ale pro začátečníky je to asi jednodušší řešení, alespoň na první pokus. Mám na mysli třeba tohle: www.akvaristik.eu/… (sorry, je to od konkurence ;-)).
Koukám, že jsem napsala slušnou slohovku, ale aspoň je to všechno pohromadě :-).

Starší reakce

 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   15.06.2012 09:06 Muž Cosmogagy [592] - AmerikaRe: jamajcan