Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Bezpecnost (elektřina a akvaristika)

 

NápovědaFórum » Ostatní  

Bezpecnost (elektřina a akvaristika)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   28.05.2007 16:26 Muž matlala [798] - RostlinyRe: Tau
no No, no, zase já, neva. Jen bych chtěl dodat, že nový kryty už jsou v pohodě. Na patice s IP67 nemám prachy, ale možná časem i když jsou tam krycí skla a na těsno přes noc jede ventilátor a přes den to vysuší zářivky.
A přikláním se též k tomu že každej nemá na všechno, ale aspoň se snaží to udělat jak dobře umí a může.

No a jen tak, zatím jsem amatér ale doufám že ne dlouho. Též chci jít na elektritechnika slaboproud, však si ale ještě rok a půl počkám. Známky budou ok jen naučit na přímačky.

Starší reakce

 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 1   25.02.2007 23:22 Muž tau [14] Re: Norton
Kryplakuv link jsem nevidel, jdu hledat. :) EP jsem umistil uplnemimo svitidlo (byl moc drahej na to abych ho spalil).
Dik! Snad se postesti a vydrzim. Jeste 3 a pul roku. :/
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   25.02.2007 21:45 Muž isamik [180] Re: Sprachys
To mas pravdu;-)! Me slo o to zamysleni nad tou veci ze to muze ublizit at se to nekomu nezda, je to tak!!!!
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   25.02.2007 21:42 Muž Sprachys [48] Re: Norton
To jo, kazdej nechodi na elektroprumku. ;-)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   25.02.2007 21:21 Muž isamik [180] Re: Sprachys
No chvili sem se k tomu napsani chytal. A tohle mi dodalo. Bylo to jen par radek na zamysleni, ktere je obcas potreba. ;-) Nemyslis?
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 1   25.02.2007 21:20 Muž Norton [109] Re: Sprachys
Prosím Tě, vždyť to celé je navíc i zbytečně komplikované. Vždyť se skoro každému doma válí nějaký ten zbytečný nabíječ od staré NOKIE. A stačí jen malý odpor a už to sviští a navíc bezpečně!