Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Gentlemani fóra

NápovědaFórum » Ostatní  

Gentlemani fóra
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 1   22.09.2018 10:14 Muž @ jamajcan [2592] Re: Angus68
Takových věcí si moc vážím. Není to už dneska zrovna obvyklé. Máš to u mě. pivo
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 5   22.09.2018 10:07 Muž @ Angus68 [680] Re: jamajcan
Není zaco Vláďo ;-) ahoj
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 6   22.09.2018 07:42 Muž @ jamajcan [2592]
Děkuji i touto cestou Angusovi za zaslání E. janii. ahoj

Starší reakce

Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 4   21.08.2018 09:21 Muž @ Roger [16] – Díky
Jsem tu nový asi cca 2 měsíce, jsem začátečník, a i za takovou krátkou dobu se zde našlo několik lidiček kteří mi poradili čím krmit a jak, vysvětlili mi základní pojmy a vazby mezi různými úkony v akváriu, poradili s výběrem filtrace atd.. a díky nim zatím musím zaklepat u mě vše funguje a snad to tak i vydrží, kteří mi poradili i s akvarkem u mé dcery, díky za témata ze kterých čerpám byť jsou některé příspěvky třeba i 10 let staré pořád jsou užitečné a čtu si je třeba jen proto abych se dověděl více. Čerpám informace prakticky jen tady a za ně díky. Nebudu nikoho konkrétně jmenovat, jednak bych mohl někoho opomenout a jednak si myslím že sami ví o kom je řeč. Takže díky ;-)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 9   21.08.2018 07:49 Žena @ permonici [49]
Ráda bych poděkovala nejen gentlemanům dárcům, ale i gentlemanům, kteří poradí a povzbudí v pravý čas. A těm, kdo přijdou s vlídným slovem, když se nedaří.
Po havárii topení v nádrži, která vedla k vyhlazení veškerého života, zkažení vody, uvaření rostlin, jsem chvíli bezmocně zírala na tu spoušť a nebyla si jistá, jak dál postupovat, aby se zachránily aspoň některé rostliny.