Zooholding.eu
10 25.08.2021 16:53 Zooholding.eu –
Re: jakaf Zdravím všechny..
Moc na fóra nereaguji, ale když to čtu tak zase odsud podsud..
Vážený pan Jakaf.. Co tak čtu... Začnu prvně.. Začátkem srpna jste mi určitě nevolal.. Pošlu klidně screen historie hovoru.. Spojily sme se až v průběhu srpna kdy jste měl po dovolený vy.a po telefonu jsem Vám říkal že jsem dovolenou měl já začátkem srpna a vy jste pak byl bez netu. Moc se omlouvám že pracuji pouze 51.tydnu v roce.
Nicméně domluva byla že 23.8 si rybky vyzvednete na osobním předání Praha 6..to jsme společně uznávám nestihly, já lítal s rybama po ČR a vy jste šel na noční.. Nicméně domluva byla že se zastavíte v úterý dopoledne a dnes je 25. Středa a nikde nikdo, žena tam čekala tak nějak zbytečně celé dopoledne.. Na SMS jste nereagoval a dnešní volání také ne. .Potom co tady čtu prosím, zkuste rybky sehnat jinde, ono vlastně o ně zájem asi ani nemáte..

) ode mě je určitě mít už

nebudete.
Add.. Z Německa je opravdu nemám..

Takže jediný kdo tady v tuhle chvíli má smůlu jste vy..
Ostatním přeji krásnou pohodovou středu a s některými z Vas brzy navidenou

Starší reakce
Tak jsem tam dnes volal a na druhej pokus to vzal nějakej pán a že prej moje objednávka asi vypadla ze systému.Zeptal se na ryby co byly v objednávce a že mě dá mejlem vědět,jak budou ryby mít podle dodavatele z Německa.
Zkus zavolat na ten mobil, který je na stránkách uvedený. Vážně to vypadá, že se tvá objednávka v drátech ztratila.
No vidíš a mě se doteď nikdo neozval.
Včera večer jsem objednal a pán mi ihned volal. Takže z mne vše v pořádku!
Starší reakce
Tyhle věci obvykle generuje počítač, to bych neřešil
Dej tomu čas, prodleva se jistě brzy vysvětlí. Já si např před asi patnácti lety objednal u jednoho kováře čepel meče a místo obvyklé tříměsíční čekací doby (po jejím uplynutí nereagoval na vzkazy, nezvedal telefony atp) mi esemeska "máš to hotový, posílám ti to" pípla až po roce a půl, kdy už jsem to dávno pustil z hlavy. Teprve pak jsem se dozvěděl, že mu do oka vletěla žhavá železná štěpina. Prodělal s tím několik operací, byl dlouho ve špitálu, pak rekonvalescence... ten člověk měl ohromnou kliku že o ně nepřišel. Za takových okolností byla jeho dlouhodobá nedostupnost pro zákazníky pochopitelná. Po uzdravení hned zpětně dohledal veškeré zakázky a bez jakéhokoli upomínání je dokončil a rozeslal.
Z tohoto jeho maléru jsem si vzal cenné ponaučení pro život - nikdy nehodnotit člověka zbrkle, obzvlášť ne na dálku a bez osobního kontaktu. Pokud neznám všechna fakta, mohl bych tím snadno ublížit

To je možné,každopádně už mě přišlo od Heureky,abych ohodnotil nákup ještě dřív než jsem cokoli dostal.Do středy ráno jsem doma a pak na týden na horský boudě bez netu.
Moje zkušenost se zooholdingem.eu je stará, ale dobrá. Nákup šneků před mnoha lety proběhl díky ochotě majitele hladce. Šlo o osobní vyzvednutí v nestandartní a blíže detailně neurčené hodině během služební cesty do Prahy. Byla zima (únor?), nechtěla jsem nechat šneky cestovat poštou/vlakem. 1 šnek atrakci s převozem nepřežil, možná uhynul o pár dní později,už nevím, majitel nabídl slevu při příštím nákupu. Solidní a operativní přístup.
Je čas dovolených, chce to trpělivost.
Edit: Koukám níže, že už jsem na stejnou otázku odpovídala v r.2017, omlouvám se tedy za duplicitu.
Taky se mohla objednávka přehlednout,a už se mi kdysi stalo,že vletěla i do spamu a nevšimli si jí..
Že do toho tak lezu - Napadlo Tě, že by ten člověk tvořící vlastně celou firmu, mohl mít nějaký náhlý osobní problém, pro který se všechno zadrhlo?
Mohl třeba omarodit, úmrtí v rodině, přejelo ho auto... XY dalších možných potíží. Nevíš. Pokud má firma vynikající pověst, položím si v prvé řadě tuto otázku, než začnu kušnit a vyvozovat závěry, jak je to úplně na pytel

Stalo se,telefon nikdo nezvedl.
Máš číslo objednávky, tak jim zavolej...
Tak je pátek 6.8. odpoledne týden po objednávce a stále se nikdo neozval.Ve středu ráno odjíždím na dovolenou,tak už mají pak smůlu s mým převzetím a platbou při převzetí.Za mě zatím velké mínus tomu e-shopu - nikde se mě nikdy nestalo,aby se týden nikdo neozval.
Možná páteční už nestíhají a vyřídí ji s týdenním skluzem tento pátek... do pondělka budeme moudřejší.

Mě právě došel jen souhrn objednávky a nic víc od té doby - žádná jiná odezva.
V Zooholdingu jsem objednával vícekrát a vždy bez problémů - po objednávce mi obratem přišlo mailem potvrzení a jelikož bydlím na Praze 6 tak jsem také vyzvedával osobně (naposled předevčírem večer jsem vyzvedával neritiny).
Objednávky připravují/kumulujíé v pátek, a v pondělí jsou připravené a vyzvedávám...
Tak to bylo rozumné rozhodnutí.
Ne,zadal jsem osobní odběr a platbu při převzetí v Praze 6.Každopádně se doted nikdo neozval.
Tak nevim,nevim - v pátek 30.7.objednány rybičky,dnes je středa 4.8. večer a z e-shopu naprosto žádná odezva.
Starší reakce

Tak za mně ukončuji diskuzi, asi jsem nějaká senzibilní, ale zrovna mi volal jeden z poptávaných chovatelů, že mi je 12.8. doveze, juuu mám radost

Kdybych sháněl rybky od ledna, tak 1500,- by bylo to poslední, co bych řešil. Navíc tady je ta výhoda, že ti je dovezou až "do obýváku" a mají je hlavně skladem. Ale rozhodnutí je samozřejmě na tobě, o tom žádná.
před asi 10ti minutama,měli stejnou barvu,jako mám samce od Jana Jonáše,tak jsem vzal samce na pročištění krve.
jj vím, ale ta cena je 2x vyšší než jinde, je docela rozdíl dát za ryby ( 50 kousků) 3250 nebo 1750
mám projetý internet odzadu dopředu, ale díky
Fakt nic, jedině si budu muset vzít dovolenou a zajet si pro ně do Čech, mno asi to bude jediná cesta,
kdybych brala šneka za pár korun, tak to risknu, ale já chci ryby za 3-4.000 bez dopravného, to by byla docela velká čára přes rozpočet, to se mi fakt nechce riskovat, na to že se prezentují jako největší akva eshop o nich nikde nic není a teď jsem koukala na fcb a tam mají poslední příspěvky z roku 2015
A akvaristiky v okolí? U nás je jich snad 9 v rozmezí + - 20km. Taky jsem seděla a celý dopoledne obvolávala. To je fakt nikdo nemá?
Už jsem obepsala i na fórech spoustu lidí, ale nikdo nic, já mám prostě pech
no jo, ale já už je sháním od ledna a pokaždé z toho nic není, to není prázdninami, ti co je mají, zase neposílají poštou, a ti co posílají je prostě nemají a ubezpečili mně, že je zatím ani neplánují mít, to je k vzteku
no to je teda peněz..já bych si raděj počkala,jsou prázdniny,spousta lidí je na dovolených a co jsem volala do akvaristik,dodavatelé přes léto omezují různé druhy ryb a ani tolik nezaváží..cichlidy taky nejsou,že až koncem prázdnin..

mají svůj rozvoz mimo Prahu a ještě TNT express, doprava samozřejmě za odpovídající cenu
na internetu je s nimi tak málo zkušeností a strašně starých, tak si nejsem jistá, ještě když je tam platba předem
A ty jsi se tam ptala? Protože ryby neposílaj..
Ahojte,
je tu někdo kdo už nakupoval na zooholding.eu? Už začínám být zoufalá, sháním razborku barmskou a ani chovatelé, kteří mi ji slíbili ji nakonec nejsou schopni dodat a když ji někteří (možná) mají, tak zase nezasílají živé zboží a tady ji mají a i by mi ji zaslali.
děkuji za odpovědi

Starší reakce
Ahoj,
máte někdo zkušenosti s tímhle prodejcem?
www.zooholding.eu
Jsou schopni dodat i páry?
V jaké stavu ryby jsou? A jaké kvality
Starší reakce
Mně ty ceny drahé nepřipadají.
Výběr poměrně slušnej,ale zdá se mi docela drahej

Starší reakce
Z webovek zooholding.eu jsme objednávali v lednu. Domluva s majitelem vynikající, vše telefonicky konzultováno, vše v pořádku. Za uhynulého šneka majitel nabídl kompenzaci při ev. dalším nákupu, byl velmi vstřícný a flexibilní (vzhledem k osobnímu vyzvedávání v Praze, kdy jsme nevěděli, v jakou hodinu vlastně z Moravy přijedeme). Mohu jedině doporučit.
Starší reakce
Ze zooholdingu jsem objednávala ryby vloni na podzim....nic zvláštního...modré neonky, které nikde v mém okolí neměli a kamarád bral nějaké skaláry koi, abychom se podělili o dopravu........komunikace lépe než na jedničku, ryby v naprostém pořádku, žádná nemoc, žádný úhyn. Takže co se tohoto týče naprostá spokojenost. Ale třeba ty skaláry bych si raději jela někam vybrat osobně, pokud chce člověk podobně barevnou skupinu, tak to při objednání asi neovlivníte.....kamarád jich objednal 6 kusů a hezky zbarvení jsou tak 3.....
Pěkný příspěvěk.

Koukal jsem na tento obchod také a moc se mi nezdál. Každopádně ještě jsem nějak nedospěl k tomu, kupovat nějaké ryby naslepo.
Zdravím, chtěla bych přidat svoji zkušenost s obchodem zooholding.eu a panem Matulíkem.
zooholding.eu/…
Chtěla jsem do akvárka pár druhů Labyrintek a narazila na tento obchod, který měl až podezřele veliký výběr, dobré ceny, dobrou cenu dodání. A nikde o něm nebylo moc recenzí, což je škoda, protože se mi jeví pro maloodběratele velmi vhodný.
Inu vybírala jsem hned po založení akvárka, asi 3 týdny, bombardovala pana majitele dotazy, na které k mému překvapení rychle, mile a ochotně odpovídal, ač mu muselo být jasné, že mu velký kšeft neudělám. Jelikož na mě jeho komunikace udělala velký dojem (narozdíl od Giga exotic, kde se ani neobtěžovali mi odepsat na dotaz), rozhodla jsem se rybičky objednat, s platbou předem a dle slov majitele mělo být dodání hned další týden. Druhý den přišel mail, že 2 druhy nemají, protože jsem objednala právě v době aktualizace katalogu. Vyřešeno, vybrala jsem jiné rybky. V den odeslání (úterý) mi přišla zpráva, že jeden druh rybek nepřišel od dodavatele v dobrém stavu, že se pan majitel rozhodl mi rybky neposlat a místo nich vrací peníze, v případě doobjednání v budoucnu bude další kompenzace. Na jednu stranu zklamání, že rybičky nebudou, na druhou opravdu oceňuji, že mi neposlal nic, co nebylo 100%, ač mi to klidně prodat mohl.
Rybky dorazily kurýrem ČD přesně ve stanovený čas, po vybalení byly všechny rybičky živé a vitální. Ještě jsem dostala bonusem krmení pro rybičky a 2 nebo 3 Neritiny navíc k mým objednaným. V akváriu vypadaly rybičky též zdravě, pěkně vybarvené, dobře živené. Možná jedno minus vidím v tom, že rybky na obrázku na webu nemusí barevně úplně odpovídat realitě - chce to gůglit. Čichavec zakrslý Coral Blue opravdu není tak sytě modrý jako na webu, no, kdo by to byl čekal...
Za mě mohu obchod jedině doporučit, pan majitel komunikuje se zákazníkem jako málokdo. Sám je akvaristou a jistý přehled má. Objednávala jsem konkrétně: čichavce zakrslé a zlaté, vrčivky trpasličí, betty nebojovné, hlaváče a pancéřníčky (ti nepřišli) a ani po týdnu nebyl jediný úhyn nebo náznak nemoci. S klidem bych objednala znovu

Přidat reakci
Zpět na obsah sekce Obchody • Zobrazeno 2631x