Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Akvaristika Kladno

 

NápovědaFórum » Obchody » Kamenné 

Akvaristika Kladno
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   11.03.2016 23:08 Kyss Re: aqua11
Já jsem momentálně spokojená v předsíni Tesca. Je tam malý zverimex. Co potřebuji tam seženu a ještě si pokecám. Dokonce tam chodím měnit rostliny. Nosím tam přebytky a skoro vždy si tam něco vyberu na výměnu :)

Starší reakce

 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   09.01.2016 14:56 aqua11 Re: anry
S hodnocením obchodu pana Dlouhého souhlasím. Doporučili mi ho jako nejlepší obchod v Kladně. Avšak dnes jsem uvažovala, kam budu jezdit jinam... Dnes jsem s ním mluvila o parmičkách, on dělal, že mi nerozumí: "Myslíte barbus?", což jsem nevěděla jako začátečník zase já. Vysvětlil mi, že barbus je správný název pro parmičku mechovou - puntius tetrazona. Zjistila jsem tady, že je to jenom synonymum. V tu chvíli jsem si ale stejně připadala jako b...

Starší reakce

 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   23.03.2014 19:51 Lukáš Novotný – Nová "pěstírna"
Ahoj tak jsem sháněl nějaké živorodky (hlavně black molly) a zjistil jsem, že na Kladně je ještě pěstírna - Václav Volf (aka Volf Ryba) - Rybná 1349, Kladno (má i stránky: volfryba.co.nf) a má super ceny a hlavně vlastní chovy. Kdyžtak tady máte kontakt: 736644492, a mail: mailto:volfryba@gmail.com,

mějte se:)

Starší reakce

 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   28.12.2013 22:37 Muž Deben [0]
taky jsem z kladna dneska jsem byl v tescu pro nejaký kytí a docela dobrý vzal jsem tři druhy a nechal jsem tam 200kč

Starší reakce

 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   06.04.2013 00:40 Mamejeradi.cz