Akvaristický spolek
Dobrý den pane Salač, jsem taky začátečník a opravdu tady na těch stránkách se dozvíte vše potřebné. A co nenajdete vzneste dotaz a určitě se někdo najde kdo ochotně poradí. Hlavně nejdřív akvárko nechat zabehnout ne jako já že jsem to chtěl hned a nyní lovim mrtvolky

Nejblíž je iris v Plzni ale pochybuji že ti nějak výrazně pomůžou, když se koukneš na jejich stránky tak moc aktuální nejsou. Jestli něco potřebuješ tak se zeptej tady jsme tu zavedeni na pomoc začátečníkům. Viz modrý rámeček

Dobrý den
jsem úplný začátečník a chtěl bych se touto cestou zeptat jestli v okolí Berouna ve středních Čechách existuje nějaký akvaristický spolek kde by byli ochotni pomoci postaršímu začátečníkovi.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Václav Salač
Starší reakce
no tak třeba na formosce by sis moc nepošmákl....
Tak snad do čech dopravíte nějaké místní vodní /bahenní/ rostliny.
já bejt v indii tak objíždím přírodu, poznávám místa a lidi a jejich kulturu a kuchyni..zvlášť tak zajímavý stát jako je ta indie...tolik různých kultur..a na akvárko bych se klidně a nakrásně vykašlal..to máš zrušené..jo a v indii se spíš ryby dělí na jedlé a nejedlé to jen ty státy kde je nadbytek si mohou dovolit jedlou věc strčit do sklínky a koukat na ni...
Když on je tady problém, že to vůbec není tak moc rozšířené. Dokonce v místní ZOO (Hyderabád má 7 milionů obyvatel, jedinou ZOO) bylo všeho všudy 20 nádrží karanténního typu se skleněními kuličkami a plastovou kytkou na dně. Ryby pěkné, označení špatné (v nádrži 5 druhů, popis jen k jediné). A akvaristiky jsem našel dvě. Malé, nehezké, výjma jedné nádrže s tlamovci u vchodu. Jak tlamovce nemusím, toto bylo fakt pěkné. Možná jsem měl jen absťák. Ale lidi tam nebyli a kluci anglicky neuměli. Co se jim ale musí nechat - tetry černé, mé favority, tady mají, jsou obrovské a náherně se lesknou. Čau kluci.
Starší reakce
já myslím že bude stačit prohledat induický net, a nebo proste nekoho chytit v nejake akvaristice

Na Finaramu (